Dank je wel, Omega blijft m’n favoriete merk!
Dat is het plan, dank je wel Ruben!
Dank je wel, Omega blijft m’n favoriete merk!
Dat is het plan, dank je wel Ruben!
Prachtig Hans, van harte en hopelijk nog vele jaren! Een schitterende aankoop de Rolex, de omega’s natuurlijk ook.
Dank je wel Pim
Prachtige collectie Hans. Proficiat met je jubileum en nog veel polsplezier toegewenst.
Dank je wel, in die vijf jaar is het snel gegaan met de horloges en jij ook nog gefeliciteerd😀!
Heel gaaf Hans! Ik heb 2 week geleden voor het eerst een Moonwatch omgehad en werd ook direct gegrepen door dit horloge! Mag hem morgen ophalen:)
Heel benieuwd of ik net zoals jij meerdere omega’s ga toevoegen aan de verzameling 🫣
Dank je wel Ivo en alvast veel plezier gewenst met jouw Moonwatch! Meerdere Omega’s is gewoon leuk😀.
Proficiat Hans! Ik hoop nog vele jaren in gezondheid!
Dank je wel Jan!
Je hebt echt prachtige Omega’s en de Rolex is ook schitterend! Ik heb slechts 3 Omega’s, waarvan je er 1 gezien hebt inmiddels.
Nog veel mooie jaren met je horloge’s toegewenst! Of met nieuwe uiteraard
Dank je wel👍
Jaloersmakende collectie!
Nou Hans, je hebt bepaald niet stilgezeten in die 5 jaar, niet op het forum en niet met je collectie. Je bent trouwens niet de enige musicus hier met een voorkeur voor mooie vintage Omega’s. (Ken er 2.) Zou er een verband zijn?
Wow, het lijkt er op dat ik in al die jaren wat n.a.'s van je gemist heb - indrukwekkend vooral die leuke variatie in Omega modellen . Geniet er van Hans!
Mooi verhaal! En nog mooiere collectie
Gefeliciteerd met de 5 jaar lidmaatschap van HF.
Dank je wel, inmiddels ben ik al bijna zeveneneenhalf jaar lid van HF, maar ik heb m’n 7 Omega’s en m’n Rolex nog steeds. Er is vorig jaar nog wel een halve Omega bij gekomen😀.
Dank je wel, elk horloge heeft een verhaal, dat is het leuke van onze hobby.
Dank je wel, zoals ik hierboven al schreef, ben ik inmiddels al bijna 7,5 jaar lid van HF!