Gefeliciteerd met je mijlpaal!
Leuke collectie heb je opgebouwd!
Tja de 1521 die ik nu heb is niet terug te kopen mocht ik die weg doen. Daar zijn er niet zoveel van. Dus moet mij wel twee maal bedenken voordat ik die verkoop. Alhoewel ik een matte ook nog steeds tof vindt🫣 wie weet er nog 1 bij
Zit meestal twee maal p dag op HF, smorgens met mijn bakkie en in de avond tijdens reclame of als ik geen zin heb in TV.
Het is vooral tijdens mijn nachtdiensten als het verder rustig is op mijn werk
Was niet heel serieus bedoeld hoor
Ik zit hang ook regelmatig tussen het werk door op het forum rond Alleen foto’s posten in het “wat dragen we vandaag” topic doe ik niet veel, en dat is toch de snelste manier om veel posts met minimaal 10 likes te genereren
Klopt en het soort horloge maakt dan ook niets uit dus dan gaat het snel
Inderdaad, 10 haal je er eigenlijk altijd wel.
Nice man, ga zo door pic heavy viel nogal mee dus hop hop, zet em op !!
Lekker bezig Dan. 5.000 met recht een mijlpaal. Je hebt toffe horloges gehad
Wow! Gefeliciteerd met je mijlpaal, ik kom hier nog maar net kijken.
Zo gaat dat ja. Ik ken het. Maar ben momenteel weer terug bij af. Bijna alles verkocht. Heb nog maar 2x G-Shock, 2x Phoibos, een Echo/Neutra en een 40’s Oris. L
Die Oris heb ik dit jaar laten servicen bij iemand hier op het forum, maar blijft op 1.30 uur toch vast zitten. En als je de tijd wat verzet loopt ie weer door tot 12 uur later en dan zit ie weer vast. Dus de Oris zal wel in de prullenbak ofzo belanden. Is het geld eigenlijk niet waard om opnieuw te laten maken ben ik bang. Maar ja, weg doen vind ik echt jammer. Toch wel aan het horloge gehecht.
Das zonde, bewaren is dan toch beter ?
Zelf hou ik het bij drie horloges.
De Pelagos gaat nooit meer weg , de Squale eigenlijk ook niet maar met lichte twijfel en dan alleen als ik iets zie waar budget voor nodig is .
Leuke rits horloges gehad inmiddels!
True, true. Bewaren it is.
En de HFLE over een paar maanden toch?
Heel leuk om te zien welke horloges allemaal de revue zijn gepasseerd
Nee die heb ik overgeslagen ik kocht toen net deze diver-down.
Heel goed!
Gefeliciteerd. En met dit topic komen er zeker nog een hoop likes bij.