Vincent

Vanochtend per PostNL binnen een paar dagen een mooie Vostok Amphibia ontvangen, die ik van Vincent @Vincent mocht overnemen. Plezierige correspondentie en een super vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar en zeer aanbevolen!

1 like

Ook deal gedaan met Vincent @Vincent , snel en correct, een aanrader.

1 like

:ok_hand:

Zeer vriendelijk en zonder problemen mijn horloge overgenomen.

:ok_hand:

1 like

Wat een prettige deal met @Vincent is vriendelijk over de PB, reageert en betaalt snel.
Een aanrader!

1 like

De snelste deal gesloten met @Vincentā€¦:slight_smile: Het geld stond direct op de rekening! Hele vriendelijke, aardige, vlotte communicatie! Betrouwbare aanrader!

1 like

Prima deal met @Vincent.
Hij wist zelfs het geduld op te brengen om een week op de envelop te wachten omdat de postbode sneeuwballen aan het gooien was (?).
Allemaal goedgekomen.
Dank!

1 like

Net een horlogebox verkocht aan Vincent @Vincent.
Super snel geregeld en goede communicatie.
Dikke aanraderšŸ‘

1 like

Leuke en vooral snelle en correcte deal gemaakt met @Vincent. Ik beveel Vincent van harte aan!

1 like

Goede deal gemaakt met @Vincent
Kreeg een realistisch bod dus de deal was snel beklonken. Vlotte betaling en vriendelijke communicatie.
Het is goed zaken doen met deze HFā€™er.

1 like

Horloge overgenomen van @Vincent.
Prima snelle afhandeling. Graag tot wederdeal :smiley::+1:

1 like

Vlotte deal met Vincent en prettige communicatie.

1 like

Uitstekende ervaring met @Vincent waarbij ik een aanvulling heb gedaan op zijn paraplu-verzameling (grapje). :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prima zaken doen met Vincent en van harte aanbevolen. :ok_hand:

1 like

Goede ervaring gehad met @vincent. Prima contact en graag tot de volgende keer.

1 like

Zeer vlotte deal gesloten met @Vincent. Correct het geld overgeschreven en gewoon ook een leuke kerel;)

1 like

Nog meer lof voor @vincent! Prettig contact en de deal was snel afgehandeld.

1 like

Horloge verkocht aan @Vincent. Vriendelijke communicatie en betaling. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Fijne deal met @Vincent, communiceert vriendelijk, helder en vlotte betaling! Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @vincent! Alles perfecto geregeld. Snel betaald en fijn contact, jammer dat de verzending van mijn kant iets langer duurdešŸ˜

1 like

Vanochtend heeft @Vincent communicatie gestart, waarna zojuist de transactie is afgerond.
Kortom, snelle en doeltreffende communicatie.
Dus een positieve ervaring.

1 like

Een horloge verkocht aan @Vincent, deal was snel rond, betaling was meteen binnen en de communicatie prettig en to the point.

Aanrader!