Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik ben dus op zoek naar XL of liever XXL vingercondooms (of hoe je ze noemen wilt). Bij Ali uit China zie ik eigenlijk geen maten staan, dus wie heeft ervaring met het aanschaffen (waar?) van de grotere maten.
Ik heb er pas van oom Ali gekocht…veel te klein zelfs voor mijn handjes…niet doen
Zelfde probleem hier. Ik ga ze van cousins proberen. Normaal knip ik die rand ook door want anders sterven mijn vingers af.
Ik vraag me af waarom die Vingercondooms zo’n standaard zijn. Er moet toch een reden voor zijn, niet? Zo’n kwalitatieve wegwerphandschoen is toch veel properder en comfortabeler lijkt me?
Ik heb nog nooit aan een uurwerk gewerkt, dus zou het natuurlijk niet weten …
Ik vraag altijd bij de douane of ik ze na controle mee mag nemen.
Veelal krijg ik dan de hele gebruikte voorraad van de dag mee. Prima, kan ik weer ff vooruit.
Zo’n handschoen ventileert wat minder.
Heb ik nou weer geen last van. Bij mij zijn ze meestal te groot.
Je kunt die dingen ook bij apotheek of sommige drogisten kopen. Is dan om wondjes droog te houden. bijvoorbeeld ook hier in diverse maten
Had ik inderdaad ook al ooit geprobeerd. Maar ik vond die niet zo prettig… voelde wat plakkerig aan ofzo… hoogstwaarschijnlijk ben ik er een keer helemaal klaar mee en bestel is overal wat samples om te testen om daarna een heel magazijn te vullen met 1 variant die ik fijn vind
Als ik die een half uur aan heb, zie je het zweet zich erin verzamelen. Krijg daar van die weke handen van.
Ja, dat ga ik dus maar doen. Anders komt er een diepe rand in mijn vingers te staan, erg oncomfortabel.
Hoop voor je dat ze niet voor lijfsvisitatie zijn gebruikt
Ik schrok van die foto. In mijn werk zie ik veel stompen/amputaties.
Jaa is echt wel nodig. Anders knijpt die hem helemaal af.
Dit is te multi-interpreteerbaar
Interpretatie staat vrij.
Uiteraard wel. Maar ik spoel ze altijd in de vaatwasser.
Je kan dat randje er gewoon afscheuren… gaat makkelijk.
Soms loont het om voor duim XL te nemen en andere vingers L zeg maar.
Hou er rekening mee dat je niets wenst met talkpoeder ofzo, kom je ook wel tegen met die handschoenen. Dat wil je dus niet in de buurt van je binnenwerk.