Vintage Chronographs ONLY

nee totale onderhoud gehad loopt perfect

Ah, raar, in beide foto’s staat de chrono wijzer anders (en niet op nul) :smile:

foto’s voor de service beurt

1 like

1133b uit 1972

21 likes

13 likes

15 likes

Een van mijn exen :blue_square:

21 likes

Ongelukje vandaag?!?!! Mijn anti-horloge waarschuwingsysteem werkte heel even niet :innocent:

Wel meteen mijn mooiste voor nu :sunglasses:

8 likes

16 likes

Mooi genoeg om nog eens te laten zien hier

7 likes

Heerlijk op die originele rammelband. Heb hem net weer even op leer gezet. Draagt lekker maar lang niet zo mooi, dus snel weer terug naar dit:

11 likes

7 likes

Was ik heel even aan 't twijfelen, dacht dat ik iets heel anders er aan had hangen

Geen idee of de mijne origineel zijn - maar verwachtte iets heel anders, tijdje niet meer in / aan de hand gehad ook. Thx voor de inspiratie :sunglasses:

8 likes

Zien er origineel uit, alleen het polijstwerk op de linker is denk ik niet zo door Seiko gedaan. Maareh, rammelen die van jou niet dan?

1 like

Een van de NA’s van vandaag:

8 likes

Vast wel nu je 't zegt - maar heb deze al een tijd niet gedragen vrees ik :yum:
De meeste Seiko bracelets rammelen maar dan heb ik 't vooral over die op de vijfjes - hoewel ik niet kan oordelen over recentere modellen.

Eentje gechecked (de gepolijste :smirk:) en die geeft geen overdreven geluidjes :hear_no_evil:

Helaas is bij mijn Fleuron met Landeron 51 de veer kapot of losgeschoten. Deze foto is bij de horlogemaker gemaakt. Wel een goede gelegenheid om het uurwerk te laten zien.

6 likes

M’n 40’s Tissot 6216 in dit topic nog niet getoond volgens mij. Moet nog wel een keer wat aandacht hebben.

24 likes

Moet ie kosten :sweat_smile: