Vintage divers only 🤿

Was ooit een van mijn eerste niet-swatches …:slightly_smiling_face:

1 like

13 likes

Cool, ik zie hem net ook op IG voorbij komen, een Invicta Waltham :+1:

1 like

Vandaag is de Sicura binnengekomen, ik heb de bezel eraf gehaald en van de donor er opgezet, het past perfect.

Met originele bracelet

12 likes

Top, ziet er super uit zo :+1:

1 like

Dankjewel man, ik ben zo blij dat het zo makkelijk ging dat overplaatsen, ik heb eerst de niet juiste bezel eraf gehaald om te kijken of het ging en toen dat met wat kracht eraf ging toen deze bezel op dezelfde manier eraf gehaald er op deze gedrukt, het past perfect. Ik ben er blij mee dat het zo goed ging en dat het horloge nu weer in originele staat is. Het heeft wel wat gekost, bij elkaar zo’n 200 € dacht ik.

2 likes

Mag hier eindelijk weer eens meedoen:

Eerste vintage turtle voor mij en de eerste indruk is: top!

:sunglasses:

13 likes

En deze Tudor Snowflake hoort natuurlijk ook op dit topic, ik was helemaal vergeten deze er eerder op te zetten, ik draag hem al vanaf de jaren tachtig, ooit van mijn vader cadeau gekregen.
Ik draag em het liefst op leer, dat zit heerlijk. Het leren bandje heb ik ooit in Brooklyn NY op maat laten maken.
Bj van deze Tudor is volgens mij 1979, er staat een nummer tussen de lugs.

Op staal is ie het mooist denk ik.

13 likes

Das een mooi cadeau geweest van je pa!!

1 like

Mijn favoriet :ok_hand::star_struck:

1 like

Volgens mij voor m’n dertigste verjaardag, ja dat was een supermooi cadeau en ik draag em nu nog steeds. Binnenkort weer eens een service laten geven, ik durf er zelf niet aan te beginnen.

1 like

Dank je, de mijne eigenlijk ook wel :blush::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Leuk ding inderdaad :+1:

Je weet dat de bezel, wijzers en plaat aftermarket zijn hè?

1 like

Jazeker! In deze toestand 45jr oud zou een wonder zijn….

1 like

6105-8110 uit 1975

Ziet er niet slecht uit voor zijn 49 jaar, toch? :smiley:

19 likes

Crosspost.



14 likes


mijn favoriete aquastar

11 likes

Wederom een project duiker binnengekomen. Met een mooie blauwe wijzerplaat dit keer.

En laat ik nou een nieuwe case met blauwe bezel op blauwe Tropic Sport band hebben liggen. 1 + 1 is in dit geval zeker 3 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Dus hierbij de exclamation point hour marker divers!

14 likes

de Zodiac Super Sea Wolf is toegekomen vandaag

14 likes

Hier ook maar even.

12 likes