Vintage horloge-advertenties

Onlangs weer twee vintage folders erbij gescoord!

9 likes

Heeft ie ook nog een “nageur”?

1 like

Blijkbaar wel :hugs:


Allemaal Omega kwarts horloges uit de jaren zeventig en in guldens.
Folder van juwelier Holthuis uit Nijmegen waar ik destijds mij Omega Albatros heb gekocht Juwelier bestaat nu niet meer. ik dacht dat nu van Baal in het pand zit maar weet het niet zeker.

11 likes

Ik ben de afgelopen twee dagen zo bezig geweest met advertenties in mijn postje over mijn Bifora NA (zie elders in het bruine deel), dat ik nog veel meer advertenties die ik als eens had gevonden heb bekeken. Altijd weer leuk om er hier nog een paar te posten. Het gaat hier niet om advertenties van horlogemerken die ik zelf in mijn collectie heb, maar ik plaats ze hier, gewoon omdat ik ze mooi vind.

1920

Dit is er een voor schoenpoets! Maar er zijn hier op het Forum zo vaak horloges te zien die we ook ‘schoenpoetsdoosjes’ noemen, dat deze uit 1927 er ook wel bij mag, vind ik :slight_smile:

Tenslotte nog een viertal in kleur uit 1930:

(Klik op de plaatjes als je ze groter wilt zien)

16 likes

Is compleet

18 likes

13 likes

12 likes

Heerlijk al die advertenties uit de oude doos!

2 likes

13 likes

16 likes

Ik vermoed dat dit horloge tot die collectie behoord gezien de kastvorm en wijzerplaat.

4 likes

Jazeker! Vind ik ook! Voor mij is dit goud! Om al die oude dingen voorbij te zien komen :slightly_smiling_face:

Ik wist niet dat die al zo oud was

4 likes

Zo dit mooie topic maar eens omhoog.

In 1990 e.v. begon ik met het kopen van de snoecks. Nou. Dat was mij wat :grin:

Maar deze advertentie vond ik toen al gaaf.

@Fate_Amenable_To_Change

En achteraf gezien eens een Speedmaster advertentie zonder de voor dit horloge zo inspirerende maanlanding :laughing:
Geen woord erover. :ok_hand:

10 likes

Hahaha… Dank. Leuk hoor, zo’n topic. Nou nog wachten op de verzameling advertenties van de TS uit het andere topic. :slight_smile:

1 like

4 likes

:bouquet: ‘Daddy’s late again… wish he’d get a good watch’ :bouquet:

17 likes

4 likes