Vintage horloge en vinyl

Hallo horlogeliefhebbers,

Een beetje geinspireerd door JMN kwam ik op het thema oude horloges en muziek.
Welllicht kunnen we een mooi topic bouwen met vinyl (vroeger heette het lp :smiley: ) en onze favoriete horloges

Ik trap af;

Lang voor m’n house (party) periode was ik wild van “Maiden” en Eddie was m’n mascotte;

Iets te delenof te melden?

Leuk!

Groet, Roel

3 likes

Nooit geweten dat jij model hebt gestaan voor Iron Maiden

:d:d

Leuk idee Roel!
Ik wil eerst maar eens een off-topic plaatje plaatsen.
Het is een Pontiac chrono i.c.m. een CD als achtergrond i.p.v. vinyl

Uiteraard zal ik binnenkort eens door mijn platenkast lopen om daarna wat leuke plaatjes i.c.m. een horloge te maken.

1 like

Dan moet ik toch weer mijn Poljot Sekonda tevoorschijn halen. De LP is van Camel - The Single Factor. Ik draai nog steeds vinyl. 2 Weken geleden
heb ik zelfs een LP van Jimmy Hendrix - Live at Woodstock gekocht (180 gr. vinyl voor de freaks).

Met 33 1/3 rpm groet,
Mark

Aaargh, Iron Maiden
 :slight_smile: Klik eens op de volgende link en bekijk eens die single waarop het horloge ligt. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,291470,291470#msg-291470 Veel beter! :smiley: KISS natuurlijk. :wink:

Ok, goed, let ook op het Molnia horloge.

2 likes

Wat een leuk idee voor een draadje!

Maar alsof het stimuleren van mijn horlogeverslaving nog niet genoeg was ook nog eens mijn vinylverslaving aanwakkeren tsss! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

-Seiko automaat met kaliber 7005A, gefabriceerd in maart 1974, op struisvogel bandje (ja, ik draag dat graag verkeerd om)
-elpee B.T. Express ‎– 'Do It (‘Til You’re Satisfied)’ (Scepter Records ‎– SPS 5117), uit hetzelfde jaar

2 likes

Leuk topic! Kwam me al wel bekend voor:
Vrijdag Plaatjesdag

Gaan we het hier dan enkel bij vintage vinyl houden? :stuck_out_tongue_winking_eye: