Ik weet niet of het een deal is, maar wat een mooie 7A38
grappig , ik accepteer alleen nog maar PP betalingen als je mij referenties kunt geven van mensen waar je ook via PP betaald hebt en alles goed gegaan is . Onbekend maakt onbemint en gaat het dus niet meer via PP . en dan accepteer ik ook alleen nog PP via âfriends and familyâ of je moet zelf de 3.5% PP kosten willen betalen
cash is ook een optie , en ik heb al diverse keren de koper (en ook enkele verkopers) op Schiphol ontmoet
wil je hier niet in meegaan dan spijt het mij maar dan gaat het hele gebeuren niet door
Mooie zenith zakhorloge (die een service beurtje nodig heeft waarschijnlijk).
Verkoper wilde minimaal 85 euro, een goede deal voor een handige hf-lid misschien
Werkelijk schitterende NOS Tissot Cal. 33.3 Chronograaf. Prijs lijkt mij evenwel iets overtrokken.
Ik vertrouw zoân dingen voor geen haar. Geen enkel horloge komt zo boven na 70 jaar. Om over de prijs dan nog te zwijgen.
de term NOS word ook gewoon vaak misbruikt voor een horloge dat helemaal niet NOS is maar wel in mint conditie.
Klopt, wordt inderdaad maar al te vaak misbruikt. Bij deze kan ik geen gebruikssporen ontdekken dus hij zou NOS kunnen zijn, maar het kan natuurlijk ook een opgeknapte zijn met een nieuw opgemaakte dial, al is dat dan wel bijzonder netjes en fraai gedaan.
Deze dingen gaan normaal voor 1500-3000 Euro, dus zelfs als het een echte NOS is lijkt mij dit inderdaad een belachelijke prijs.
Voor zoân prijs verzend ik hem ook overal gratis naar toe.
Deze doet helemaal niets; het zijn de eerdere Calypsomatics die populair zijn. Deze type klokken gaan nu weg tussen âŹ250 en âŹ450. De oudere voor âŹ2000 of zelfs voor meer.
Vandaag kreeg de KonTiki weer even polstijd.
Zet deze a.u.b. op een bijpassende band.
Zwarte lizard o.i.d.
Prachtig horloge maar dit is geen combinatie
Pfff. Op zwarte lizard issie meteen zo gekleed. Niet geschikt voor dagelijks gebruik, als het ware. Ik probeer al maanden een bandje te vinden dat 'm wat sportiever maakt. Ik denk dat dat moet kunnen: met zân 37mm en schroefkroon was dit voor de jaren '60 niet een typische dress watch.
Ik heb er al vanalles op gehad (een bund strap, een tropic bandje, 3 of 4 verschillende lederen banden waaronder een goudbruine basket weave en een donkerbruine krokodil) maar ik kom er niet uit. Ik dacht dat ik wel iets aardigs had gevonden met deze mosgroene suède band, maar blijkbaar niet dusâŚ
Holy sh!t: wat een lens!
Hmm, ik dacht dat ik in de âwelke vintage dragen we vandaagâ thread aan het posten was. Ff kijken of ik mân post (en de reacties) kan verplaatsen.
[edit] nee dat lijkt niet te kunnen. Please ignore. Behalve als je nog een leuk strap advies hebt
Lijkt mij redial
Ben inderdaad bang dat je gelijk hebt, zeker zwarte dials blijven niet 70 jaar zo mooi. Redail is dan wel heel mooi uitgevoerd.