Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Jammer dat ie in de VS zit, maar dit is wel een mooi apparaat, ik heb er ook ééntje, meet quartz, ook met rare frequenties, LED, LCD, stemvork (zelfs de 750Hz megasonic en de Beta 21 electroquartz) en de electro mechanische horloges.

(iets voor jou @bigbnl ?)

Ik weet eigenlijk niet of het een deal is, maar een mooi plaatje zeker…

https://uhrforum.de/wittnauer-worldtime-chronograph-vintage-7004b-mit-bor-originalband-box-t331124

2 likes

Oppassen! Is een afzetter die fotos van een ebay add heeft gestolen!! Ik blijf zijn zoekertjes rapporteren…

4 likes

Bedankt voor het melden Andy👍

1 like

Dat is een No-Go. Snap niet dat hij een account blijft houden.
Zet de ebay-gegevens er even bij dan kan ik hem ook rapporteren :slight_smile: Andy.

1 like

Hij is inmiddels al weg. Goed gezien en aan de hoogste schandpaal wat mij betreft.

1 like

Boycotten de heren verzamelaars de laatste tijd Marktplaats? Ik zie al wekenlang alleen nog maar mensen bedragen ter grootte van hun wekelijkse statiegeld bieden :smiling_imp: Dan wordt het aanzienlijk minder aantrekkelijk om mooie items te adverteren toch? Misschien moet eigenaar Ebay dit slappe aftreksel maar eens vlooienmarktplaats noemen of ligt het aan mij?

1 like

Marktplaats is echt heerlijk voor het verkopen van je rommel. Maar voor de serieuzere horloges totaal weer niet (in ieder geval qua (vintage) Seiko).

1 like

En op een serieus bod krijg je vervolgens geen reactie meer.

Bedoel je na het accepteren van dat bod?, ja dat komt best vaak voor - en ook dat ze niet eens meer weten dat ze geboden hebben, of niet meer voor wat. Laatst weer een gespot die er een te koop aanbood inclusief foto’s terwijl die nog niet in bezit of betaald was - en eerder ook al een matig klokje op zien hemelen waarvan de bezel ontbrak. Geen stijl.nl lijkt veel nieuwe verzamelaars op het lijf geschreven geloof ik…

Idd na accepteren. Heb dat met andere items ook en voel me meer taxateur, wat kan ik voor mijn … vangen. Gooi het lekker bij Catawiki in de aanbieding, dan weet je of verwachting van 75 euro reëel is of niet en val mensen niet lastig.

Waanzinnig, iemand zet eventjes een Rolex Daytona 6365(?) op Marktplaats :smile:

Iemand nog een losse nieuwe Daytona liggen? Klassieke auto is ook goed qua inruil.

http://link.marktplaats.nl/m1229591696?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Leuk maar waterschade dus kan maar zo een heel ander uurwerk in gezet zijn, check check dubbelcheck anders ga je het schip in voor een paar €1000.

Woeps, 12K.
Vind je het dan niet vreselijk om zo’n duur (en kwetsbaar) klokje gedemonteerd bij die gozer op tafel te zien liggen? Ik heb het liefst dat ze hoogstens de case back eraf halen. Je weet immers noit hoe deskundig zo iemand is.

Voor wie nog een leuke stopwatch met een zeer mooi (column wheel) uurwerk zoekt…Deze is imho zeer schappelijk geprijsd. Vage foto’s, dat wel, maar volgens mij klopt het wel…

edit, ik heb deze variant al en heb geen banden met de verkoper :innocent:

edit 2, ik zie nu dat hij de nu kopen optie heeft verwijderd…:joy: jammer, was voor 60 euro een koopje geweest…

2 likes

https://m.ebay.de/itm/LANCO-BIG-EYES-AUTAVIA-VINTAGE-PANDA-CHRONOGRAPH-WATCH-VALJOUX-7733-BULOVA-666/142598918969
Voor de liefhebber een heel mooi klokje :sunglasses:

1 like

Na einde van de veiling ook nog? :wink:

Deze komt volgens mij toch uit de tijd dat Lanco het (wellicht ondergewaardeerde stiefzusje) van Tissot was; verchroomde kast die al een aparte bewerking achter de rug heeft, pushers en kroon flink verweerd en geen foto uurwerk.
Ben persoonlijk overigens ook niet gecharmeerd van al die super commerciële verwijzingen naar BIG EYES, AUTAVIA, PANDA en BULOVA 666, maar het werkt blijkbaar wel :confused:

3 likes

Is idd voor een best bedrag verkocht🤐