Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Ja, je kan hem beter op Marktplaats halen. :smiley: Volgens de beschrijving is het exact dezelfde. Woord voor woord. :wink:

1 like

Grappige seiko

3 likes

“Oh wat leuk een Griekse weekdagschijf, welke dag zou ΣΟΖ zijn?” :man_facepalming:

1 like

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor foute advertenties ? maar de IWC UTC ref 3251 die op MP staat klopt ook niet, alleen al niet vanwege de prijs 1.550,- 


en de tekst is in het Engels en is dan ook een kopie van een eerder aanbod op Ebay dat al is afgelopen

Grieks? “Mon”?

Ja, dat had ik zelf ook al snel door. :sweat_smile: :wink: Maar gewoon een kort momentje van verstandsverbijstering. :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is bieden he? Die blijft niet om 1550. Staat al op een chrono 24 prijsniveau inmiddels.
Overigens ook niet vintage.

Dit lijkt me niet slecht voor een constellation pie pan. Het horloge is in Europa, dat scheelt ook.
https://omegaforums.net/threads/omega-constellation-ref-168-004-pie-pan-signed-by-turler.90636/#post-1173229

3 likes

Vintage Tissot stalen banden.

2 likes

Longines

In een “stijltje”

High-end Ultra-chron uurwerk, linen dial, diamanten en dan een 10karaats vergulde kast
 aparte keuzes worden er soms toch gemaakt

1 like

Een flying dutchman in goede staat: deze is niet met inhouse uurwerk (dit is een ebauche van Felsa)

2 likes

Wauw :ok_hand:

Kast ziet er goed uit. Maar wat is er met de achterkant van de secondewijzer gebeurd? Is dat roest?

Heeft ongeveer de zelfde kleur als de lume op de andere wijzers, dus denk lume?

Als je wat met de prijs kunt doen dan is dit een mooi projectje, denk ik.

1 like

Wat denken we, redial? De inkt van ‘Constellation’ lijkt me aardig uitgelopen.
Een antwoord wordt gewaardeerd aangezien ik eerste keus heb :stuck_out_tongue:
https://omegaforums.net/threads/vintage-constellation-168-027.90808/#post-1175480

ondertussen op de site zelf ook wat twijfel, maar niet over de plaat:

“then lets asume its the wrong backcase then to be sure !”

1 like

Ja, het achterdeksel had ik direct gezien inderdaad. Daar kan ik wel mee leven (voor het prijsje :wink: ).
Maar een rommelige wijzerplaat, daar blijf ik vanaf. De beste man zegt overigens zelf dat het horloge afkomstig is van de eerste eigenaar etc. etc. Maar daar koop ik niets voor.

@septentrio jouw visie?

Dit is in ieder geval onzin. De inkt is gewoon uitgelopen.

Wel allereerst kan het volgens mij inderdaad geen 168.027 zijn met deze gladde bezel. Dus dat ruikt al naar samengesteld. De combinatie kast en wijzerplaat/wijzers ‘zit me ook niet helemaal lekker’. Lijken wat elementen van 168.017/027 en 029 door elkaar te lopen.

Wijzerplaat op zich lijkt me wel ok, al kan de ietwat vettigere tekst wel wijzen op een verkeerde manier van schoonmaken. Al zijn er ook goede exemplaren te vinden met deze vorm van ‘licht uitgelopen’ tekst.

De lage vraagprijs vind ik op zich ook best verdacht.

Alles bij mekaar zou ik hiervan wegblijven. Gevalletje ‘franken’ imho.

2 likes