Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Mooi!
https://omegaforums.net/threads/superb-vintage-lemania-time-only.94026/

1 like

Grappig, ik heb dezelfde, maar dan gold plated, hier recent voor ongeveer 1/4de van de prijs verpatst :wink:

5 likes

“nicely refinished “Pie Pan” dial”

Dit is bijna slapstick
 De prijs niet
 Ongelovelijk

Deze is ook “netjes gerefurbished”
wat ze niet zeggen btw
 Alle tekst op de bodem gepropt

Constelkation loopt praktisch over de ster heen

Prijs is wel lager
dat dan weer wel

Leuk ding met service

1 like

Rikketik aanwinst! Jaren 40 Omega met Cal.28 in 18k roségoud. Grootste gedeelte van zijn leven in een lade doorgebracht :slight_smile:

31 likes

Reden voor een mooi NA topic ipv van horlogedeal
of is ie voor een prikkie te koop?

3 likes

Foutje, dacht dat ik 't poste in ‘Welke vintage draag je vandaag?’

2 likes

Hij is werkelijk prachtig!

1 like

Je bent wel geslaagd, die geblauwde seconde wijzer maakt hem helemaal af

1 like

Klopt niets van.

Is een samenraapsel van 2 admiralty modellen.

Hij hoort er zo uit te zien

of zo

Het is overigens dit exemplaar wat op catawiki te koop heeft gestaan. Zelfde beschadigingen op de bezel.
De huidige verkoper heeft em ‘compleet’ proberen te maken met een doos en een omega tag om het bandje te hangen.

7 likes

Wat een boevenstreek :face_with_raised_eyebrow:

Die is dan wĂšl superlimited!

2 likes

Mooi exemplaartje of niet?

1 like

Zeker niet verkeerd, al denk ik dat de wijzers nieuwe lume hebben (wel netjes gedaan), maar mijn grootste bezwaar zou zijn het formaat, volgens mij is dit een 30mm kast.

2 likes

Mooi ding, maar inderdaad iets van 30 mm.
Verder vraag ik me altijd af wat iemand te verbergen heeft als hij blijkbaar de kast wel open gehad heeft maar “vergeet” een foto van het uurwerk te plaatsen. :thinking:

2 likes

Dubieus inderdaad. Net als het “vergeten” te vermelden van de diameter, en het horloge fotograferen op het polsje van je dochtertje.

image

7 likes

Een propere volgens mij :smirk:

4 likes

Sicura blijft toch een merk met verbazingwekkende prijs/kwaliteitsverhouding. OK, ze hebben wel heel vaak iets heel eigens zoals deze rare 'chrono computer’


Maar toch ook wel zwakke mechaniekjes zover ik ervaren heb. Maar dan deze voor nog geen $700 - die loopt tenminste een uur lang :sweat_smile:

1 like

Vroege eternamatic