Dat bedoel, dit is toch absurd duur??
HM uit Geleen. Volgens mij een bekende hier…
Zo te zien alweer verkocht… Dan was het denk ik best een interessante deal…
@Niels1974 Geen idee of het een bekende is?
Ik weet niet of hij hier komt maar het is wel een bekende handelaar van MP, adv is al verwijderd dus kan niet zien wat ik gemist heb.
Ik dacht dat HM ook hier actief is maar kan het mis hebben. Het is igg iemand die wel weet wat hij verkoopt.
Fijn weekend!
Niels
Dat hangt ervan af ?
Als je ooit een 2446 Rindt gekocht hebt voor weinig (begin vorig jaar bijvoorbeeld voor 4-5000 euro, of 2 jaar geleden voor 1500-1800 euro) zonder bezel , en als je weet dat dezelfde Rindt tegenwoordig 30-60K euro opbrengt als hij goed en compleet is dan is 4500 ineens niet zoveel meer ?
Ik zou hem graag voor dit klokje willen, maar voor 4.5k kan ik ook andere leuke klokjes kopen
Voor 4.5k zou ik deze ook laten voor wat ie is.
Zal de prijs van deze 2446 met meer dan 4500 laten stijgen, maar het blijft natuurlijk een hoop geld.
rekensommetje maken
1x mooie bezel kopen = $4500
1x waarde stijging A&F Rindt +10K ?
1x oude bezel verkopen = $2500-3000 ?
totale kosten bezel 2K … totale waarde vermeerdering 10K = netto +8K ?
Als je dit plan uitvoert, is het dan geen Franken Rindt?
Volgens mij niet want je vervangt een origineel onderdeel voor een ander, identiek, origineel onderdeel.
Een echt koopje , zakhorloge van € 2.500.000,00 !!!
Dan is marktplaats wel een goede plek om hem te verkopen ook haha
Ik denk dat ie eurotekens in zijn hoofd heeft naar aanleiding van dat stukje tekst dat hij laat zien. Maar dat gaat om een minute repeater uit de persoonlijke collectie van Tsaar Nicolaas II. Dit is ook een mooi horloge maar wel in een andere prijsklasse denk ik.
En dat met een 06 nummer en een Gmail account😀
Zoals Martijn zegt. Dit ding is paar honderd euri waard op goede dag.
Deze was zeker niet correct want de wijzerset, dwz uren en minutenwijzers zijn niet origineel. Best betaald eigenlijk, ruim 3k voor een bijelkaar geraapte Enicar…
Tudor snowflake uit 1975;
Knap horloge, maar 4k???