Mooi vangst!! Welke mont blanc is het geworden?
Een rode 22 en een 252, en een potje inkt…
Mooi spul !
Hele gave horloges, zeker de Seiko’s!
En de mont blancs zijn uiteraard ook schitterend, hoewel ik meer fan ben van de balpen ipv de vulpen… Het blijven schitterende pennen.
Altijd leuk om zulke verhalen te lezen. Die valjoux 7734 vind ik ook prachtig, een heerlijk jaren 70 exemplaar.
Ik heb een Pontiac die precies hetzelfde is als die Aero! Geinig.
Dat zijn de betere aanwinsten. De Bulova vind ik wel aardig en de Aero. Ben benieuwd naar de laatste als die onder handen is genomen.
Wow,
Goede slag geslagen, gefeliciteerd!
Super aankoop! Vooral de Seiko’s en de Aero zijn mooi vind ik. Ook gelijk twee bijzondere Seiko’s, de “artsen chrono” en de “slide rule”. Vooral die laatste is idioot duur op Ebay.
Toevallig heb ik vandaag de Aero even onder handen genomen, band in de ultrasoon, kast gepoetst, glaasjegeschuurd en gepolijst:
Het uurwerk loopt goed maar de amplitude is net randje acceptabel.
Ik heb voor de Sliderule een NOS Seiko bracelet besteld die bij dit type schijnt te horen. Het is wel echt een beest van een klok met 43,5mm.
Ik wist overigens niet dat de 6139 het allereerste automaat chrono uurwerk was, ik heb al een caliber 11 in een Heuer Carrera nu mis ik dus alleen nog een Zenith El Primero 3019PHC. Dan heb ik alledrie de eersten te pakken…
Mooi klokje
Mooie aanwinsten!!! Ik vind de Aero vooral erg gaaf.
Gave chrono!
Leuke collectie. Aan de Continental duiker heb ik leuke jeugdherinneringen maar dat klokje is 2 jaar geleden bij mij thuis gestolen. Als je 'm wilt verkopen dan houd ik me graag aanbevolen.
Dat is weer mooi gelukt hoor! Aparte vind ik dat het eens geen ronde kast heeft, dat zie je nml. veel minder.
Overigens mag deze en de Bulova ook in je ander gestarte topic op 7-1 rond 23.59 uur
Wat een leuk aantal vintage horloges heb je gekocht, zeker die seiko’s! Proficiat!!
Leuke aanwinsten weer hoor! Blijft erg leuk om dit soort dingen te vinden
Dat zijn weer leuke aanwinsten .
Ja, ik dacht laat ik eens wat nieuws proberen met een verkooptopic, dit lijkt me ideaal voor horloges die je anders toch maar moeilijk kunt verkopen, ik ben vooral benieuwd wat jullie er van vinden.
Tof idee