Vintage incoming (Deel 1)

Yes.

Dat vermoeden had ik ook en nu ik em binnen heb weet ik het zeker maar ziet er wel heel netjes uit. Op de foto inzoomen zie het duidelijker dan in het echt.

1 like

Gisteren de verzameling uitgebreid met wat Russisch spul en een Pierpont.
Leuke opknappertjes en deze Pierpont is leuk voor in de verzamelbox.

9 likes

Gisteren via Marktplaats deze Dafnis De Luxe met Ebauches Bettlach EB 8810 uurwerk binnengekregen:

Het horloge loopt alleen als ik hem een keertje schud. Hij kwam samen met wat goedkoper quartz spul die redelijk makkelijk op te knappen zijn.

De Dafnis is misschien wel leuk om eens op te oefenen met mechanische horloges.

9 likes

Ik vind het een serieus mooi horloge :ok_hand:

1 like

Ik verwacht deze skindiver, aka montre plongée Française :wink:

Ik verwacht hierin een Lorsa P75 aan te treffen, maar dat moeten we nog maar zien.

12 likes

Okee, dit is eerder het resultaat van een incoming, maar wel eentje die mij heeft doen lachen. Tussen de hoop onderdelen zat dit doosje.

Okee.

Euh. Ja. En wat zit er dan in?

HONDERDEN deksels met een bijbelvers erop. :rofl:

Is blijkbaar deze, en ze zijn geen lang leven beschoren blijkbaar want het web domein is al lang iets anders nu.

Lelijk onding. Maar hee, zou dat zakje met straps dan…

Ja hoor.

Goed, doosje pokerchips dan maar. :rofl:

12 likes

Hahaha, soms zit het mee en soms zit het tegen maar wel een grappig verhaal!!

1 like

Arise, ARISE Riders of Théoden!

Ik zag laatst op youtube een filmpje over de timex m31 automaat. Mét een half a4 text in de beschrijving over Amerikaanse politiek, Christendom en waarom de Republikeinen de beste zijn. En Democraten DemoNcraten werden genoemd.

En ik maar zoeken naar een olie handleiding voor het uurwerk…

2 likes

Precies mijn eerste gedachte bij het zien van de foto :joy::joy:

1 like

Word verwacht
Marvin

15 likes

Als je die nu naast Belinda legt krijg je er wellicht eentje bij :smile::see_no_evil:

2 likes

Nee, Marvin is Gay😂

8 likes

:joy::rofl:

1 like

Hahahah oh echt te flauw :rofl:
Heerlijke humor!

1 like

Ik heb zojuist deze twee op de kop getikt.

Een duiker van Anker welke er naar mijn idee nog best netjes uitziet. Zou lopen.

En een Junghans. Deze zou ook werken … maar daarvan ontbreekt de stem en kroon. Beetje vaag hoe je dan kan aangeven dat hij werkt. Misschien als donor gebruikt? Zodra ik weet welk uurwerk erin zit gaan we opzoek naar de juiste.

Het projecten bakje loopt wat sneller vol dan dat het leegloopt op dit moment :grimacing: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

7 likes

Welkom bij de club :rofl:

Ja, heeeeeel herkenbaar!!

Zo hoort het, kennelijk :joy: Dezelfde opzet als die blauwe anker heeft de Leon Piradet ( zie Leeuwentroep)
Misschien heeft die van jou ook een EB uit Hong Kong…

Geen idee. We gaan het zien. Leuk kleurrijk horloge. Leuke band erom en gaan :sunglasses: