Deze leukerd binnen gekregen. De foto is een totaal vertekende kleur. Die smartphones maken er maar wat van. Het middendeel is zilver/champagne kleur en de buitenrand blauw van kleur. En dan kleurt het paars op de foto
Jaren 50 en in top conditie , ooit gevonden in een sigarendoos tijdens t opruimen🙏
Zit me net te bedenken, misschien komt het door het plexiglas dat de kleur vertekent ? Aan de andere kant……… met andere horloges nooit last van. Bizar.
Wellicht eens zien wat het doet als ik het glas eraf haal. Tzt maar eens zien.
Leuk horloge. Het is trouwens een penanker maar dat zul je vast wel weten
Heeft wel iets weg van een atol of koraalrif. Zou hem zo laten.
I know
Zit maximaal opgewonden. Dus denk gewoon vervuiling. We gaan het zien. Voorlopig genoeg andere dingen liggen.
De niet werkende VIP Memosail zat vandaag bij de post
de chrono begint direct te lopen, secondewijzer reset perfect op de 12 enkel de regatta schijf loopt wat stroef (met de juiste smering/poetsen moet dat éénvoudig op te lossen zijn).
heel blij dus
de regatta functie in actie (telt 10 minuten af tot START)
(en blijft daarna lopen tot reset met de onderste pusher)
Grappig! Ik had vorig jaar een NOS Pierce gekocht. Nu heb ik er dezelfde bij, maar die heeft duidelijk geleefd. En ik moet voorzichtig gaan poetsen (tussen 12 en 3 al gedaan)
Nu nog een nieuwe balans vinden, maar dat was bij de 1e ook gelukt. ( Met dank aan Lex en Tim)
Wel een leuk merk, Pierce!
Gruen baguette van ergens tussen 1932/1935. Soort ienimini Empire state building.
Gezocht en waarschijnlijk is het een baguette 90 met het 7 jewel caliber 183. En als ik het goed lees staat er Gte wat denk ik Guildite betekend, oftewel RVS in Gruen taal.
Wat gebruik jij daarvoor? Lauw water?
Gaaf ding zeg
Speeksel!
Schitterend Jenneke!
Dat is echt heel vies spul he
Hard werkende enzymen in actie!
En dan het glaasje poetsen met tandpasta!
Wat een geweldige bak staal.
Ik heb het op YouTube gezien, die man zei, warm water op 65c en dan met een klein stukje soort sponsje deppen, deppen, deppen, dan weer nat maken en erin laten trekken voor een paar minuten en dan weer deppen deppen, niet wrijven maar deppen. En de plaat was goed opgeknapt.