Mooi hoor, ik zou dan voor deze gaan.
Heb ik ook op mijn FOIS Speedmaster
Dat lijkt ‘m te zijn, dank voor de tip!!
Dat is ook wel erg chique, dank je wel!
Deze Perseo Ferrovie Delle Stato is onderweg, het is een model van de italiaanse spoorwegen geloof ik.
Er moet wel het een en ander aan gebeuren, daar was de prijs ook naar, hij is 36mm groot.
Het uurwerk is een Unitas 6425.
Dankjewel heren.
Ik heb het nagemeten. Op het uurwerk kom ik op 30,4mm. Als ik het glaasje meet kom ik op 30,7mm.
De spanring is stainless. Plexiglas is 1,2mm dik, behalve op de plek van de spanning, daar zit een uitsparing en is het maar 0,6mm dik (als ik correct heb gemeten)
Het is een low dome (denk ik, zie foto) van (wederom als ik goed heb gemeten) 4,4mm hoog.
Ik heb zelf al wat zitten zoeken maar er zijn zoveel soorten dat ik door het bos de bomen niet meer zie. Ik nam trouwens enige tijd geleden al contact op met Certina zelf. Ik werd vriendelijk verzocht alle mogelijke identificatiegegevens van op de case te bezorgen. Uiteindelijk kreeg ik antwoord dat ze niets konden vinden en dat ik het uurwerk naar Zwitserland kon sturen om het daar te laten uitzoeken…
Maar we gaan beter verder in privé berichten want ik ga hier nogal off-topic?
Om het dan on-topic te houden. Deze is onderweg:
Herkenbaar. Heb er ook eentje liggen. Ben enigszins beducht voor de reputatie van dat kaliber
Klopt, het wordt de sunburst, ben nog in blijde afwachting
Dit weekend de hort op geweest. Dan is het extra leuk als bij thuiskomst een NA op je ligt te wachten.
Even snel omgeslingerd en met een kleine vino bianco om nog een beetje in de sfeer te blijven toppen we het weekend af
Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk
longines serge manzon onderweg. Nu ja t zal me benieuwen of ik hem ook effectief aankrijg, kleine alarmbelletjes die gingen rinkelen bij de vraagprijs en de conversatie maar dan toch maar het risico genomen want voor die prijs kon ik nu echt niet naar de andere kant van België gaan zitten rijden. ik hoop dat ie aankomt want het zou de eerste serge manzon zijn in de collectie. Duimen maar
Jij krijgt toch alles aan het lopen
Hoi Tim
Maar jij toch ook, daar twijfelen we niet aan, elke dag praten we nog over jou. Je had wel geluk he met je aankoop van de schoonmaakmachine, als je goed zoekt vind je het ook Je had mooie aankopen gedaan op de rikketik. goed bezig jij en we zijn nog steeds onder de indruk hoor van de antwoorden die je geeft op technische vragen van andere forumleden. onbegrijpelijk voor ons.
Hou op joh ik moet ervan blozen
En er is trouwens nog wel een verschil tussen iets weten en iets kunnen, ben nog bezig met de inhaalslag
Maar je moet het wel weten voor je iets kunt, en in dit topic laat je al een prachtige collectie zien daar je nog aan moet werken, maar dat komt allemaal goed.