Vintage only (50 jaar of ouder)

Heel nice! Ben aan het rondijken voor een Geneve als dit - hoe bevalt ie in het echt? Tips voor waar te zoeken?

Ook hier maar even posten, de 1937-er Tissot Camping:

24 likes

1971 :sunglasses:

13 likes

Ha Toni,

ja echt super! Je vindt ze niet snel in 18k goud, dus vandaar dat ik deze wel bijzonder vond.

Heb hem zelf via dit forum gekocht! Ze zijn relatief lastig te vinden omdat omega nogal vaak van serienummer wijzigt…

Als je serieuze interesse hebt kunnen we misschien een keer babbelen?
Succes met je zoektocht!

Nice, ja zeker laten we contact houden! Ik zit nog in de vroege fase van de orientatie richting de Geneve. Heb net een GS besteld en ga als volgende een BB GMT Pepsi passen, dan komt de Geneve. Ik stuur een berichtje zodra de Geneve aan de beurt is!

5 likes

Midden jaren 60. Mauthe met inhouse kaliber 612 F.

18 likes

V&D lang geleden. (vroeger)

2 likes

Polerouter NS.

18 likes

Eens. Met dank aan @domega :+1:.

2 likes

18 likes

Grand Seiko van september 1969.

15 likes

23 likes

Is een mooie hoor , VFA kom je ook niet op veel Seiko horloges tegen

1 like

17 likes

Was te mooi voor tussen mijn bijeengeraapte oudjes, maar steeds als jij hem post denk ik nog wow, hebbuh…:nerd_face:

2 likes

Sorry :smirk:.

1 like

Vandaag binnen gekomen mijn lang verwachte skindiver VENUS met triangle markers de 6.9 en 12 becijfering intact en arrow wijzer. Originele kroonhoofd met wafelmotief. De sec.wijzer zonder lollipop is origineel :grin:

20 likes

Klasse straalt hier van uit zeg, mooie plaat van deze topper :ok_hand:

1 like

De Mido van mijn vader (1918 -2018) ex veteraan ww2 ned indie (knil) Hellships , Birma Spoorwegen en Japan Fukuoka 9b kolenmijnen .
Jaren begin ’ 53 het tropen Mido bandje ook nog in bezit .
Ja een geliefde horlogemerk onder de indische gemeenschap.
Voor mij als zoon een mooi aandenken mijn beide ouders.

28 likes

Seiko Lord Matic uit 1968

20 likes