Vintage only (50 jaar of ouder)

22 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

24 likes

Lurena uit de jaren 50

14 likes

25 likes

Kiefer automatic
Kaliber FB 80

12 likes

Alltime uit begin 50s
Kaliber AS 1220

12 likes

Dogma prima uit de 60s
Kaliber FHF 70
(Fabrique d’Horologerie de Fontainemelon)

14 likes

15 likes

NIVADA uit de 50s
Cal. AS 1187

14 likes

Best jammer dat hij niet loopt zo op de foto’s te zien…

1 like

Heeft servicebeurtje nodig, even schudden en het loopt weer een tijdje dan stopt het weer, dit is typisch voor een horloge met achterstallig onderhoud, het belangrijkste is dat de balans en de steentjes er goed uitzien.

2 likes

Moeris uit de 50s
Cal. FM 13

14 likes

13 likes

9 likes

Hoi Mijn Naam is Ben ik had ooit eerder een account aangemaakt maar die is zoek, eigenschuld ander @mail adres ik ben 72 en kan nog niet goed omgaan met hoe en waar je een topic start in vintage ik heb een Omega de Ville hand wind uit 75/79. zelf nieuw gekocht, wie helpt me even door de brij heen? Gr Ben

2 likes

Hi Ben.

Leuk dat je je opnieuw hebt aangemeld!

Na je aanmelding is het belangrijk dat je actief bent op het Horlogeforum. Berichten lezen, liken en reageren op berichten. Je krijgt vervolgens vanzelf een bericht dat je trustlevel 1 bent geworden. Dan kun je ook topics maken, dat kan dan via onderstaande button:

Maar, als ik je bericht goed lees, wil je jouw Omega De Ville laten zien in dit topic. Dat kun je doen via onderstaande button:

Verder kun je via de zoekfunctie :mag: heel veel terugvinden op dit forum.

Wellicht ben ik niet volledig of ben ik iets vergeten, dan bij deze het verzoek aan andere HF-ers vooral aan te vullen op dit bericht.

Veel plezier op HF Ben :+1:

5 likes

60 jaar jonge Universal Genève :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Welkom terug dan!
We zien graag mooie fotos van mooie horloges!
!

2 likes

Dank je ik ga er mee aan de slag

3 likes