Zou het DEZE kunnen zijn ?
watch-movements-archive
Hopelijk nam je dan voldoende foto’s en kan je het later nog eens proberen
Dankjewel Sarah, ik ben er ook heel erg blij mee, draag het regelmatig.
Voor Seiko glazen stuur ik Vlad altijd een bericht. Heeft heel veel liggen en is snel binnen. Even op mp zoeken.

Eterna-Matic op een Eterna cal. 1428U, een betrouwbaar automatisch kaliber uit de vroege jaren zestig met dat specifieke vijf-kogellager-rotorsysteem waar Eterna beroemd om is geworden.
Deze durf ik hier wel aan. Deze Seiko Precision blijkt militaire roots te hebben. Want dat waren de horloges, die Seiko aan officieren verkocht. Deze Precision is van 1947, met een 10A uurwerkje erin.
Mooi horloge, die ring rond de subseconde, het lijkt op een treinspoor. Hoe wordt dit genoemd? Ik vind dat erg mooi.
Prachtig zeg
Zoals je het zegt: railroad track index of railway track indexes.
Railtrack road vind ik raar klinken in dat Waqt artikel. Alsof het vertaald is vanuit een andere taal. Is dat Waqt ook AI?
Mijn sub second had ze ook vandaag.
Dank je! Die van jou is ook mooi!
Werd in 2018 ook in Omega forum naar verwezen, Ai had toen nog de meeste fora niet vervuild - dacht ik. Ik vermoed dat die ‘auteurs’ bij algemeen googlen niet tussen de overvloed aan zgn railroad watches terecht willen komen - deze horloges hebben toch iets andere aanhangers ![]()