Vintage Seiko Only (Deel 1)

11 likes

Deze nieuwe oude maar eens stukje bij beetje opknappen - voorlopig gekozen voor deze bracelet, dus die moet nu schoon gebikt :relieved:

11 likes

Mooie wijzerplaat, gaaf contrast. Het blijft me verbazen wat seiko allemaal gemaakt heeft.

1 like

Nieuwe pushers geplaatst en kast opnieuw gebrushed. Blijft een gaaf ding!

17 likes

Absoluut! Mooie voor een restauratie topic met foto’s ook. Maar nu alles zo in fantastische topconditie is staat de minutenwijzer er wel een beetje miezerig bij, vind ik dan :thinking:( Plus nog het risico van verder kruimelen op dial en datumwiel).
Nog vervolgje op ?

1 like

11 likes

Thanks nogmaals @koekoek

9 likes

Ja, ik heb hetzelfde idee. Maar komt vanzelf. Elk projectje in een project geeft voldoening.
Dan kan je dus beter spreiden. Af is ook maar af.

( hier spreekt een beroepsprocrastinator):joy:

2 likes

NA Seiko SCFF007 met GMT uit 1997 :sunglasses:

11 likes

8 likes


De horloge equivalent van ‘voor een dubbeltje op de eerste rij’ :sunglasses: 38mm beauty.

19 likes

Die skyliners :heart:

1 like

12 likes

Ik zoek nog een mooie 37mm jaren 60 no date.

1 like

Dat moet te doen zijn toch?

Geweldig horloge!

Zou graag ook zo iets willen…is zoiets nog een beetje te krijgen?

1 like

Ik heb een hele mooie onderweg. Ik zal je tzt laten weten of hij blijft of mag gaan :sunglasses:

1 like

Top! Laat maar weten :+1:t2::+1:t2:

1 like

Om de zoveel tijd staat er wel een in het blauw volgens mij. Mocht ik de mijne kwijt willen stuur ik je wel even een berichtje.

Fotootje van even geleden:

7 likes

Heel mooi! Heb zelf een Silverwave uit 1978, zelfde kleur wijzerplaat… maar quartz. Een van mijn favo’s geworden op andere manier! Die japanse dagaanduiding is ook altijd een leuke toevoeging

Vintage seiko’s hebben gewoon wat speciaals :sweat_smile: