Vintage Seiko Only (Deel 1)

15 likes

Precies hoe ik vintage wil hebben. Messcherp, maar toch er aan af zien dat het een horloge is met historie.

17 likes

Vet van Toyota, jammer van Iraq. Wat is het verhaal hier achter? De toyota sponsoring in Iraq voor isis?

Heel tof deze! :+1:t2:

2 likes

Veel plezier er van! Ik wordt elke keer weer een klein beetje verdrietig als ik mn ex zie. :sob: Zo zonde dat de vorige eigenaar hem heeft laten polijsten want hij was geheel ongepolijst.

Bruh.

2 likes

Ja ieder zijn eigen smaak. Ik hou er zelf van als het mooi gepolijst is, zolang de lijnen en dikte van de kast nog strak is. Maar kan jouw standpunt omwille van originaliteit ook volledig begrijpen!

Thanks trouwens voor de toelichting! Betreft zeker een horloge met een mooie historie.

1 like

Deze gaat morgen mee, lijkt me meer dan vintage voor een Seiko…

12 likes

12 likes

6 likes

Ja ik had het al gezien ja vond het al gek🤣

Ach ja. Je hebt t toch gratis :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

15 likes

Die band is inderdaad niet kosjer. Maar het horloge zelf? Die ziet er wel anders uit dan op die foto’s en dacht ik niet meteen bij dat het een fake is.

Lang leve de Seiko politie :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dacht dat Seiko die stickers ook nooit gebruikte op het glas

Ik heb dat wel vaker gezien. Kast ziet er uit als een 3040 kast? Die hebben een andere band en de band lijkt ook niet echt aan te sluiten met de endlinks. Dus misschien wel een echt horloge maar met deze band later er op gezet ofzo.

Ondertussen in een hipstertent in Krakau:

6 likes

Leuke KS en 6216!

Groeten van zijn tweelingbroer en zijn oudere broer, de 6218…

14 likes

Prachtig!
Heb vandaag een hele mooie gescoord bij onze Japanse vrinde, een Seikomatic Selfdater 39 jewels.

16 likes

Dat is een hele mooie Seikomatic J13083! En ook nog in Gold Cap! Een beetje jaloers ben ik wel… Van welk jaar is hij? Dat staat namelijk niet op de kast, maar op het uurwerk. De mijne is uit 1962.
Ik heb daar namelijk de iets mindere versie van, de J13080 in SS:


7 likes