Vintage Seiko Only (Deel 1)

Ik zie trouwens dat die van mij een andere wijzerplaat code heeft.

1 like

Jij hebt een vroege versie. Die hadden nog niet het LM logo op de plaat, alleen Lord-Matic.

2 likes

Ondertussen 30 jaar oud en het tikt nog vrolijk verder.

12 likes

Zeer mooie 4502-8010
De kast is heel mooi, de wijzerplaat heeft wat vuil erop maar niks wat me stoort. Alleen de achterkant is zeer gehavend. Ben er heel blij mee. Een flinke boy die 8010 case :joy:

10 likes

Mijn eerste KS, overgenomen van een HF-lid. En tijdens het ophalen ook nog zijn mooie verzameling bekeken. Blij mee!

21 likes

Ziet er goed uit! Veel plezier ermee.

Jezus wat mooi :heart_eyes:

1 like

Die ziet er heel goed uit, en de achterkant? Met of zonder medaillon?

10 likes

Wat een gaaf horloge zeg! :heart_eyes:

1 like

13 likes

Zonder medaillon.

Bedankt!

1 like

Veel plezier ermee! Was leuk om je te ontmoeten.

Dit horloge is van 1974 en bij mijn weten werd er toen geen medaillon voor de backplate gebruikt.

1 like

Ja dat klopt, vanaf 72 of 73 zijn ze met het gouden medaillon gestopt. Wel jammer want ik vind dat net het mooiste aan de King Seiko en de Grand Seiko, het heeft iets speciaals, iets dat alleen jij weet.

1 like

Jammer, mwah, ja en nee. Ik zie het alleen als ik 'm niet om heb en ik denk dat ik deze veel zal dragen :wink: Ik zou het een leuke extra vinden maar het gaat mij toch vooral om de bovenkant.

1 like

Een mooie Jumbo mogen kopen van iemand op het forum.
Vandaag kwam hij binnen. Hij zag er goed gebruikt uit.
Wat mij op de foto niet opviel is de blauw/groene dail en de Nederlandse dagschijf.
Een mooie verrassing vooral de groene wijzerplaat. Die is geloof ik best zeldzaam.

10 likes

Zijn kleine broertje

13 likes

9 likes

Is het niet eerder eendeblauw?

1 like