Vintage Seiko Only (Deel 1)

Ik zie op Catawiki heel vaak Seiko’s voorbij komen, aangeboden door Turgay’s watches. Zien er vaak heel erg perfect uit. En dat verbaast me dan bij vintage Seiko’s uit de jaren 60-70. Iemand ervaring met deze verkoper?

Zijn allemaal “refinished”. Vaak ook niet goed gedaan . Daarnaast ook erg duur en volgens een HFer geen betrouwbare verkoper. Zou ze lekker laten voor wat het is dus :+1:

2 likes

Wegblijven bij die kerel. Doet zichzelf voor als de behulpzame el sympatico, maar als het erop aan komt, photoshopt ie wel de schade aan de dial weg in zijn foto’s… Niemals wieder Hanz!

1 like

Foto’s, want daar doen we het voor!

:heart_eyes:

24 likes

Twijfel om deze na de komst van een NA weg te doen :thinking: Toch nog maar even om de pols.

10 likes

Pfooeh knap!!

Altijd verleidelijk om steeds die winst te pakken. En door te schakelen naar de volgende winstpakker. Snap ik. Maar deze zou ik nog even houden.

2 likes

Hé mijn ex! Wat een top ding toch :+1:t2:

10 likes

Hoera mijn NA, eindelijk een LM. Blij mee :star_struck:. Wel grote twijfels over de maat op mn dikke klauwen :grimacing:

9 likes

Dat is ff wennen.

2 likes

Dat went wel inderaad.

6 likes

15 likes

Niet een van de bijzonderste LM’s. Maar wel een van de coolste banden. :ok_hand:

9 likes

Deze is echt belachelijk mooi. Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken.
Die band maakt het af :ok_hand:

1 like

Mijn nieuwe LM. :heart_eyes: Helaas zijn de bandjes nog niet binnen en zal nog een paar dagen moeten wachten.

17 likes

Dit topic gaat me geld kosten :fearful:

2 likes

Jeuj binnenkort mag ik hier ook komen :sweat_smile:
2e keer in mijn horlogehobbytijd dat ik een ‘grail’ gevoel krijg.

Iemand bandentips? Of zou je hem juist op de bracelet laten?

14 likes

De 5606 7000’s zijn wel helemaal de hype de afgelopen tijd op HF :grinning:

3 likes

Haha ik loer nu al 2 jaar naar dit model en dacht fuck it. Nu wordt die van mij. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kan ook niet op de mijne wachten man :sweat_smile:. Nog een band vinden alleen :slight_smile:

5 likes