Vintage Seiko Only (Deel 1)

Mijn eerste LM is binnen! Erg tevreden over deze lekkere vintage Seiko 5606-7151 uit 1972. Gekocht ivm zijn knappe plaat en die is helemaal wat ik er van verwachtte :love_you_gesture:

11 likes

Mooi model en zo zie ik de wijzers het liefst!

8 likes

Ik kan hier ook weer eens meedoen met een Lord-Matic:

3 likes

Deze incoming

3 likes

Vandaag op een zwart bandje.

6 likes

Deze zelfde (lijkt het) loopt nu af op Yahoo, ziet er goed uit, maar ik heb geen idee of het het geld waard is:
https://buyee.jp/item/yahoo/auction/e474094107

Moet ik nog als een gek gaan bieden?

2 likes

Over die €774 heen? Dat zou ik niet doen

Wijzerplaat is keurig, zit een nieuw glas in en de kast is opnieuw opgemaakt. Netjes gedaan, daar niet van, maar de originele afwerking is strakker.

Voor de helft van het geld heb je een hele knappe met witte dial

1 like

Nee

1 like

12 likes

Met invoerrechten erbij wordt het teveel.

@anon6060116EV: voor een 5625/5626-7040 in topstaat met ongepolijste kast ben je echt veel meer kwijt dan 400,- in mijn ervaring hoor. Eerder rond de 800,-.

Andere KS kastvormen in iets mindere staat met lichte wijzerplaat misschien wel.

Ik heb ze voor €400-€450 weg zien gaan. Wel met witte plaat

Ach ja, goede ouwe tijd :wink:

Ook afhankelijk van de staat en werking. Het meeste in Japan wordt verkocht “as is” en er komen importkosten boven op.

10 likes

Welke boef heeft deze gekaapt? :face_with_raised_eyebrow: :smiley:
https://buyee.jp/item/yahoo/auction/o435147304?conversionType=mypage_closed_watch_list

1 like

Mooi voorbeeld. €400 en in prachtige staat

1 like

De kanttekening is wel dat als 1 iemand hem perse wil, je kan blijven bieden. Ik heb lang meegedaan maar moest afhaken. Daarnaast natuurlijk de bijkomstige kosten en de vraag hoe het uurwerk eruit ziet. Dus met invoer, service en bandje zit je nog op 700 :face_with_raised_eyebrow:

400 excl shipping en import is dat 500+. En “as is”, geen gouden medallion en inscriptie op de caseback. :wink:

1 like

Ai, die inscriptie was me niet opgevallen.

Import en verzending komt er altijd bij natuurlijk.