Kon het niet laten, zag weer een mooie LM een
5605-7020
Band is heel mooi!
Nice!! Allemaal schitterende modellen.
Door al het foto’s hier ook maar opzoek gaan naar een mooie exemplaar
Ja maar helaas aftermarket.
Er staat een leuke LM in het blauw
Jaaa die van mij
Jij bent goed bezig de laatste weken!
nog 1 beauty(LM) incoming, mijn KS terug van service en dan ben ik er ook wel even klaar mee.
Mijn KS hoop ik over 2 weken terug te hebben
Heb hem uit de doos gehaald, 2 minuten mogen aanschouwen en toen terug in de doos en op de post gedaan naar @Aad57
Ben benieuwd. Alleen service? Ik moet nog ergens een glaasje vandaan gaan halen waarschijnlijk.
Glaasje en service
Hij heeft een probleem. Is hiervoor in behandeling bij mij.
Sjun klepper!
Ondanks de vele horloges, die ik heb en graag draag, is dit toch nog steeds een van mijn favorieten:
Seiko Lord Marvel 36000… met dit hagedissenleren bandje is het een genot om te dragen, en gewoon qua design prachtig! Daar kan ik net zo goed van genieten als van iemands GS… Bovendien loopt het na al die jaren nog steeds zo nauwkeurig! Minder dan 2 sec/dag… Dat zijn chronometer specs…
Mee eens. Pure klasse.
Als je goed kijkt, zie je dat de indices niet helemaal goudkleurig zijn, maar aan de bovenkant met zwart zijn ingelegd. Geheel in lijn met de uur- en minutenwijzer, die aan de binnenkant zwart zijn. Mooie details!
Ik had hetzelfde idee, een mooie lizard van Hirsch erop.
Mijn Lord Marvel loopt alleen 1min08sec achter per 24 uur. Dat moet nog een keer geregeld worden en de mooie strakke lijnen moeten terug, die zijn na veelvuldig misbruik en polijsten verdwenen. Enig idee waar dit gedaan kan worden?