Haha herkenbaar! Ik ben denk ik ook aan het zoek naar de figuurlijke speld (mooie KS zonder premium te betalen)…
Ja maar let op vooral het glas kan een onmogelijke queeste worden ik heb heel ebay google markplaats enz… afgezocht, uiteindelijk in Nederland gevonden !!!
Goeie kast en een goeie wijzerplaat de rest is voor mij minder belangrijk dat komt later, hij moet wel werken op zijn minst.
Ja, mijn tip is meer willen betalen
Condition is king.
Na de aankomen van afgelopen jaar staat ene andere auto hoger op de prioritering. Als die op de oprit sta ga ik los haha!
Wat zijn jullie ervaringen met Yahoo Auctions / Ebay?
Wat verwacht je dan qua prijzen? KSen zijn gewoon waardevollere horloges.
Ik vind het niet erg om er geld voor uit te geven, maar 5-600 moet toch haalbaar zijn voor een leuk exemplaar.
Dat denk ik wel ja
Ik ben gewoon heel ongeduldig! Men zegt dat wanneer je ouder wordt je ook kan genieten van de zoektocht… maart hoop ik 30 te worden dus we gaan het zien😂
Nee, die is gevlogen. Was echt in super conditie
Misschien wordt de zoektocht leuker naar mate je al rijkelijk voorzien bent. Dat kán overigens gelijk zijn aan ouder worden
Kwam deze “elders” tegen
Seiko Rally Diver ref. 6106-8229 from April 1979, no box, nor papers,
Wat zou een redelijke prijs zijn?
Er zijn veel fakes van in omloop. Heel goed mee uitkijken
Lastig, de markt is erg verziekt door de fakes met de rally diver modellen. Normaal gesproken is een euro of 4-500 voor een nette rally diver met bracelet niet gek. Nadat ik er van de week een gekocht heb ben ik me er wat verder in aan het verdiepen.