Vintage Seiko Only (Deel 1)

Dan doen we deze ook maar hier als alles hier mag :smile:

11 likes

Heel cool. Daar wil ik ook nog wel eens naar opzoek. Hoe werkt dat alarm precies?

Stof onder het glas en op de plaat en loopt ietsjes langzaam.

Nice!

Er zitten 2 veertonnen in. Met de kroon in de neutrale stand wind je de alarm veer op. Met de kroon in de 2e stand verdraai je de alarm ring om de tijd van het alarm in te stellen. En met het knopje rechts boven zet je het alarm aan en uit (en de dag quickset).

1 like

Heel cool👍

1 like

Gewoon titel veranderen in Seiko Vintage

2 likes

Wel een beetje knappe vintage modellen, niet die oude meuk

Ik heb niets anders meer :rofl:

1 like

Herkenbaar. Hier ook alleen nog een moderne GS naast de vintage Seiko’s. Zit wel eens te denken om die ook weg te doen voor een knappe vintage GS, maar als ik zie hoe moeizaam die SBGV207 uit het blaauw gaat, houd ik hem toch liever

Denk dat blauw en champagne beter verkoopt. Had je de SBGV005 gehad dan was ik daar :grin:

Champagne staat al weken bij Jaap voor een prima prijs. Denk dat men ze te duur vind vergeleken met de modellen zonder 45KS kast

Of de stap naar spring drive is te overzien. Ik vind de dunnere kast echt een plus.

1 like

Ja, ik ook zeker. Dat is de voornaamste reden geweest om m’n automaat weg te doen en voor de quartz te gaan.

1 like
  • Apart Vintage Seiko topic aanmaken
  • De titel van dit topic naar Vintage Seiko veranderen

0 stemmers

Hierboven even een stem post gemaakt.

Kan je het niet beter vintage niet-GS seiko van maken? Je komt anders in vintage GS vaarwater terecht denk ik.

1 like

Oke mannen, zal ik de titel dan veranderen in Vintage Seiko Only

Dan kan er daarnaast een voor GS aangemaakt worden.

Die is er zelfs al :wink:


Hier trouwens een leuke foto die het verschil tussen een Skyliner en een LM aangeeft. Wat een heerlijke maat is die 5606-7000 (heb ik dat goed?) toch!

2 likes