Vandaag de prachtige Sinn 556A RS van @Vito72 overgenomen. Hij was zo vriendelijk om het horloge vandaag hoogstpersoonlijk bij mij thuis te brengen!
Via PB al leuk contact gehad over de Sinn, en na een aangenaam gesprek irl de knoop al snel doorgehakt over de eerste Duitser in mijn horlogeverzameling
Vandaag een prachtige Bulova Lunar Pilot van @Vito72 overgenomen. Een mooie deal. Vlotte en duidelijke communicatie. Vito was zo vriendelijk het horloge hoogstpersoonlijk langs te brengen op mijn werk. Een heel leuke ontmoeting met een uiterst vriendelijke mede horloge liefhebber!
Nogmaals hartelijk dank! Een 100% positieve ervaring!
Gisteren mijn Pelagos 39 verkocht aan mede-liefhebber @Vito72. Gelijk een reëel bod gekregen, dus we waren het al snel eens over de prijs. Vervolgens een afspraak gemaakt en de deal was rond!
Wat mij betreft een absoluut betrouwbare horlogeliefhebber, die netjes zijn afspraken nakomt.
Afgelopen dinsdag een prachtige Sinn 556i overgenomen van @Vito72. Vlug een deal kunnen maken en ergens afgesproken voor de koop. Horloge was precies als geadverteerd, en kreeg ook nog even hulp met het omzetten van staal naar leer.
Ook nog een fijn gesprek gehad over allerhande horloges en andere hobby’s. Aanrader!