Vlaggen op horloges :)

Ik heb zo’n hekel aan dat vlaggen, net als aan mensen blokkeren of negeren. Je ontneemt er iemand de mogelijkheid mee om zichzelf te verdedigen of zijn standpunt uit te leggen. Als je weg gevlagd wordt, dan kan je niets meer… Ik heb liever harde confrontatie dan vlaggen, behalve in hele extreme gevallen natuurlijk, wanneer mensen persoonlijk worden bedreigd. Dat laatste heb ik op YouTube weleens meegemaakt; daar gaat het soms heel hard toe. Daar zijn we hier ‘koorknaapjes’ bij vergeleken. :grin: :laughing:

1 like

1 like

Hier is er weer een van mij, want het vlaggen is weer begonnen! :confounded:

2 likes

Al past dat vlaggen misschien wel weer bij de “Hollandse Mentaliteit”. :frowning:

4 likes

Afbeelding is van de Italiaanse kunstenaar Max Papeschi. Heb niet kunnen achterhalen of het horloge ook daadwerkelijk te koop is. Misschien maar goed ook.

Bwa, zelfs ik voel verleiding om te vlaggen. Ik hou niet van nazi symbolen op fora. Trouwens nergens.

1 like

Tussen simpelweg en neutraal plaatsen en warmlopen voor de symboliek zit gelukkig nogal verschil. Anders zou dat horloge met de afbeelding van massamoordenaar Mao ook flink wat vlaggen kunnen verdienen.

1 like

Waar. Is ook een subjectieve reactie van mij. Het doet mij huiveren. Bovendien zijn hier (nederland, niet forum) heel weinig stiekeme aanhangers van Mao, en heel wat meer antisemieten en rechts extremisten. Ik heb ook niet gevlagd.

1 like

Ik houd met mijn profielafbeelding maar wijselijk mijn mond :no_mouth:

3 likes

Is trouwens net als dat schilderij van Papeschi een kunstwerk, zie ik. Met een vette knipoog. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja m’n absoluut favoriete kunstwerk. Uit de serie “Sleeping dictators” van Bart Jansen.
Werd trouwens ooit een keer hier op het forum benaderd door degene die het origineel te koop had staan.
Helaas buiten het budget, maar anders…
Klein wereldje :wink:

1 like

Die van zijn dode kat een drone maakte? :grin:

Yep! Stuk voor stuk geniale projecten.
Kon deze ook wel waarderen.

2 likes

Beide verdienen een ban. Nog niet lang geleden kreeg een forumlid een ban van een week voor het plaatsen van een (grappig) plaatje van Hitler.

Ik ben dan ook zo verbaasd. Ik zou een nazi symbool heel wat eerder wegvlaggen dan die flauwigheid die nu is weggevlagd. Vreemd landje dit.

Het zal die Hollandse mentaliteit wel zijn denk ik :wink:

1 like

Altijd de context meenemen in de beoordeling: met welk motief wordt de afbeelding geplaatst?

Links extremisten zijn ook vreselijk eng!

Absoluut, alle extremisten eigenlijk.

1 like

Er wordt kennelijk weer gevlagd! :rage:

Uit steun aan @RobertGerard plaats ik hier een horloge met vlag! :+1: :sunglasses:

3 likes