Volle maan! Show me your.... Moonphase!

Ik ben bij de les! Heb ook gereageerd, maar ik bedoelde waar je bleef in deze rubriek. Dit is volgens mij de enige echte Moonphase rubriek; maar ik kan me vergissen hoor. :slightly_smiling_face: Ik ben hier pas kort lid en moet de weg nog vinden…:sweat_smile:

1 like

Daar kan je een tijdje mee voort …

1 like

Oh so, hast du das gemeint, mein Freund? Helemaal niet bij stil gestaan en ook niet gezocht naar dit topic :innocent:.
Maar natuurlijk ook hier even een paar foto’s van de Mühle Teutonia IV blue moon. Zal het bij de volgende in de gaten houden, er is nog een moonphase horloge onderweg met een lachenbek :wink:

19 likes

Prachtige Longines.

Mag je vaak laten zien :star_struck:

10 likes

Dankjewel!

1 like

En dat door maar 5 componenten toe te voegen aan het basis uurwerk.

Ja lijkt onvoorstelbaar simpel :innocent:

4 likes

4 likes

9 likes

9 likes

Volle maan vanavond :full_moon_with_face:

12 likes

Volle maan op ‘t Terschellinger wad!

13 likes

14 likes

Nou, bij mij is hij nog niet helemaal vol. Krijg er ook niets meer bij. Dan maar zo: ook al een flink eind

11 likes

Deze gave butex triple date weer nieuw leven gegeven met inderdaad een moon phase

16 likes

Deze vandaag weer. De enige Moonphase die ik nog heb, maar voor mij wél een hele mooie…:blush:

Welterusten gewenst.:four_leaf_clover:

13 likes

7 likes

Nou, langzaam aan wordt de maan wat voller. Moet er denk ik maar eens een nieuw batterijtje in zetten: instellingen kloppen niet echt. Maar wel een leuk klokje toch?

8 likes

Erg druk

Dat denk ik ook, het is namelijk halve maan en hij is aan het afnemen… :laughing:

1 like