Volle maan! Show me your.... Moonphase!

Waren twee limiteds, dus daar aan mee gedaan. Begin maar niet aan dit merk,… een en al ellende met de eigenaar. Er was op een gegeven moment een aparte website speciaal voor deze meneer. Er is iig genoeg over te vinden. :wink:

Zo heb ik nog steeds een betaalde wijzerplaat van hem te goed, maar heb het na een paar mailtjes maar opgegeven.

Blijven overigens twee erg leuke horloges, maar draag ze nauwelijks. :slight_smile:

1 like

Brakke foto van de mooie volle spiegel maan

16 likes

image

11 likes

Volle maan.

6 likes

8 likes

Niet aan gedacht en niet thuis, maar hier de mijne met subtiele maan aanduiding

En om toch de volle maan van vandaag erop te hebben

8 likes

Het mooie horloge van mijn vriendin. :kissing_heart:

7 likes

Hmmm, volgens mij moet ik de maanstand bijstellen…:face_with_raised_eyebrow: toevallig vandaag hele dag gedragen, voor het eerst in paar maanden

10 likes

13 likes

Erg mooie Sinn. Sinn heeft niet veel meer horloges in het assortiment met maanfase.

1 like

Ik was onlangs voor zaken in de voormalige DDR en daar had elke juwelier een voorraad Jacques Lemans. Met Kevin Kostner als ‘uithangbord’. Had er nog nooit van gehoord en volgens mij zie je ze erg weinig op HF. Leuke klok!

1 like

8 likes

Een uiterst intrigerende complicatie.

5 likes

Dat is zeker waar Daniel! Dit is een hele leuke… welke tijdsbeeld is het? eind Jaren '80 ?

EDIT: 9 februari is het weer zover… gooi ik er ook weer een aan de pols. :wink:

1 like

Paar jaartjes later denk ik, 1991. Hij lijkt qua ontwerp ook wel wat op de typische jaren 90 Breitlings.

1 like

Jij kan het toch aan die nummers zien volgens mij? Ik heb mij daar nooit in verdiept.:grimacing:

1 like

Nog een vintage UG :new_moon_with_face:.

21 likes

Dat is een hele mooie! :heart_eyes:

1 like

Dat klopt, het serienummer begint met een 1. Dus dan is het of 1971,1981, 1991, 2001, 2011 etc. Ik denk dat het 1991 is maar het zou wellicht ook 2001 kunnen zijn. Maar dat zou ik dan wat beter moeten uitzoeken.

1 like

Dan ga ik terug naar mijn eigen herinnering uit die tijd en denk ik 1991. Denkelijk heb ik het goed onthouden. 1981 is niet mogelijk en 2001 is te laat… :slightly_smiling_face::+1:

1 like