Als rasechte Amsterdammer kan ik u mededelen dat dit niet Mokum-waardig is…

Troep.
Kan er ook niets positiefs over roepen. Zal iemand niet veel tijd aan besteed hebben. Op zo’n manier is het wel heel makkelijk om een eigen merk te voeren (alleen zal het verkopen een hele kluif worden
).
Misschien is het bedoeld als “souvenier” voor de vele Chinese touristen…
Die kijken toch niet naar kwaliteit etc.
Gezien de aantallen die Nederland bezoeken, zou je bij een verkoop van 1:50000 toeristen toch 300 klokjes per jaar over de toonbank trappen… 
Voor de NL markt…: Troep!
Kijken niet naar kwaliteit? De Chinezen die ik tegen kom, kijken vooral naar de bekende & beste merken. Lijkt me sterk dat ze dan een onbekende Vondel gaan bestellen op een Nederlandse website 
Ik bedoelde ook meer het idee dat ze even snel de bus uit mogen voor wat foto’s, een paar klompen en een vondel…
een “Alibaba-special” dus… :)… er zijn er de laatste tijd ook veel van die categorie op Kickstart gelanceerd… mooi verhaal erbij uit de duim getrokken… en Cashen maar… terwijl de projecten met een echt apart design de boel niet eens Funded weten te krijgen… (Tenero… en die vind ik ECHT mooi)…
de kreet “kijkshop-klokkie”… da’s een belediging voor de Kijkshop… er liggen daar horloges genoeg in de vitrine die niet zouden misstaan in de collectie van menig forumlid hier…
En ze zijn nog een tikje arrogant ook…
Van hun website:
Kan ik het horloge retourneren?
Het kan altijd dat je van mening veranderd, of gewoon niet van mooie dingen houdt In dit geval kun je altijd je horloge retourneren binnen 14 dagen.
Groeten,
Tecco
En daarom ben ik nu vrijgezel… 
Heb deze toevallig van m’n vriendin gekregen. Leuk klokje om te zien, en prima kwaliteit voor die prijs.
Proficiat. Prima vriendin! Als jij hem mooi vindt, is hij mooi 
Nu ik nog eens gekeken heb naar Vondel, blijf ik het een horloge vinden wat ik in een souvenierwinkel naast de klompen vind passen.
Maar aangezien Vondel hetzelf als mooi omschrijft, zal ik dus geen smaak hebben,
Als je vriendin die met die koffie is… dubbel gefeliciteerd. Ik he zelf ooit een fossil twist (quartz horloge waar de secondewijzer door een automaat wordt aangedreven) zonder secondewijzer van mijn vriendin gekregen. Het is mijn favouriet indanks dat hij hier op het forum waarschijnlijk vervloekt wordt.
[quote=“jandehoop, post:32, topic:66259”] een fossil twist (quartz horloge waar de secondewijzer door een automaat wordt aangedreven) zonder secondewijzer
[/quote]
Apart…