Wel met een roze scherm en Kelly op de achtergrond
En haal die handdoek uit je onderbroek hi hi hi
Is wel een interessant programma voor jou denk ik,jij werkt toch aan mechanische horloges als ik het me goed herinner?
Ik voel me niet aangesproken, Han.
Gelukkig maar Richard!
Ja, daar werk ik aan, tot vervelens toe, kan nu al een maand geen horloge meer zien, laat staan er aan werken. Nu ben ik mn atelier aan het opruimen, en een beetje mooi aant maken, kwam tot de conclusie dat ik alles gereedschap, X 5 of meer had. En dat ben ik aan het verkopen, via allerlei kanalen .zo ook horloge onderdelen Nu ben ik ruimte aan het vrijmaken waar al mn draaibanken komen staan te blinken die ik nooit gebruik. De tijd van 7 dagen per week horloges te repareren en op te knappen lijkt voorbij. Mijn collectie horloges is nu voldoende, en voor de verkoop horloges aan te kopen heb ik ook geen zin meer in, misschien over een tijdje weer
Sht,zelf vergeten te kijken
Mooie reportage. Ik had m al op de dag van uitzending op TV gezien, maar via hier met plezier nog eens terug gekeken. Dank voor het delen van de link dus!
Net eindelijk tijd gehad. Leuk filmpje, wel wat slordig. Balans steeds “balansveer” noemen, WO2 Sovjet soldaat tussen de WO1 plaatjes. Pulsar led horloge op de kop filmen.
Beetje oppervlakkig maar wel leuk om ff te zien.