Jep die zijn beide schitterend
En laten we ook niet al die gekke glimmende lugs vergeten tegenwoordig
Ben wel benieuwd
Brrrr
De 116610LN in bezit…2018 nieuw aangekocht.
Ooit een tweede Rolex? nehh want dan gaat er een in de kist en ik ken mezelf. Dan krijgt er een van de twee gewoon geen draagtijd meer.
Ooit de 116610LN flipperen voor een ander model? Nee want dit is toch wel mijn grail, alhoewel als de opvolger komt…maar ben bang dat er alleen maar en klein kroontje onderin tussen de swiss made tekst komt te staan en het uurwerk 3285 erin wordt geknald met een 72 uurs gangreserve. En omdat dat dan als argument aan te halen om de 116610LN daarvoor te ruilen…niet echt.
Draag de Rolex ondanks dat het gewoon best een dure klok is wel elke dag. Bij mij vorige Omega’s deed ik dat niet en ook de Breitling niet. Wat de Rolex doet bij mij is dat het VRAAGT om gedragen te worden.
Laat ik dat bij al mijn andere klokken nou niet hebben, de Rolex heeft bij mij de sympathie gekregen om gedragen te worden…elke dag weer. En Nu genieten van ons binnenkort aan te schaffen tweede vakantie huisje in het mooie Hooghalen. Daar gaan onze centen nu inzitten en nu weer verder genieten van de Rolex om de pols👍
14060M 4- liner, nieuw gekocht en mijn eerste Rolex. Nog steeds in mijn bezit.
14060M 2- liner, verkocht voor een nieuwe 16610 met random serie nummer. Deze heb ik vorig jaar verkocht voor een 114060. Deze heb ik nu weer verkocht voor een nieuwe Explorer 214270. De Explorer is een blijvertje een fantastisch horloge welke in de jaren naar mij toe is moeten groeien om hem aan te kunnen schaffen. De 114060 was voor mij de slechtste Rolex aankoop, te lomp, zwaar te weinig toolwatch teveel juweel noem maar op. Maar dit is alleen maar mijn mening natuurlijk. Zou ik 6k over hebben voor een 14060M? Nee dat vind ik ze ook niet waard, vandaar dat ik de Explorer 214270 één van de beste Rolexen is die er momenteel te koop zijn.
pics or it didn’t happen!!! schandalig om hier lijstjes van nummers te zien zonder foto’s van al dat moois. Dat is dus echt de playboy kopen voor de artikels…
Sta voor de keuze van een van bovenstaande, iig op jub. Wat zijn je ervaringen in het algemeen en van beide platen?
On topic;
Sub clown
SubC
Laatste nog in bezit
Reden voor de verkoop van mijn 116200…
214270 gone
16600 gone
16610lv in 2010 aangekocht en ligt in een kluis.
116610LN 2016
116710BLNR 2018
Allemaal jong en ongeschonden aangeschaft.
Niet te serieus nemen he, staan 3 smileys bij…
Mijn 2 Rolex beauties in de collectie.
Een Datejust 16030 uit 1978. Aangeschaft door 1e eigenaar in 1979. Op de aankoop factuur staat een verkoopbedrag van 1874,00 Gulden. Ik heb deze aangeschaft in 2014.
En een Explorer I, 214270 uit 2016. Aangeschaft in 2018.
Beide uiteraard nog in bezit en zullen dat ook altijd blijven…
Ik zie die nummers en de modellen komen als een slideshow in mn hoofd voorbij, herkenbaar?
Holy shit wat een set. Die dweller = perfectie
Ok ik doe ook even mee.
huidige collectie:
Hebben de collectie verlaten:
Beide explorers zou ik meteen terug willen moest ik voldoende fondsen vrij hebben.
De polar wel met tritium wijzerplaat.
De 216570 is echt één van de beste en mooiste moderne Rolexen naar mijn gevoel.
-
…
Soms zit ik wel naar een tweede Rolex te kijken. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 36mm en een opgelegd logo. Day-Date staat op het lijstje alleen heeft veel overlap met de DateJust