Voor wie van rubberen

Windhund Schreef:

Nogmaals bedankt voor de tip! Mn OVGMT wordt er
lekker zomers van!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKS7CFCF-D.jpg

Proficiat!
Ziet er idd lekker zomers uit. Hoe matched de kleur irl met de GMT wijzer? Op je foto lijken ze wel voor elkaar gemaakt te zijn.

Weet iemand of deze band dezelfde band is als welke bij de Obris Morgan explorer1 als extraatje in de peli-case zat?

Merl, op welk gaatje draag je de echte isofrane op de Laguna?

Merci

Graag gedaan! Ziet er goed uit!

Ik draag de Isofrane op het derde gaatje.

Hier nog even een mix-up :wink:

marnix.moed Schreef:

Hoe matched de

kleur irl met de GMT wijzer? Op je foto lijken ze
wel voor elkaar gemaakt te zijn.

Ze lijken inderdaad voor elkaar gemaakt te zijn! Toch is er wel wat kleurverschil. Deze foto is onder kunstlicht:

Windhund Schreef:

Ze lijken inderdaad voor elkaar gemaakt te zijn!
Toch is er wel wat kleurverschil. Deze foto is
onder kunstlicht:

Ah, volgens mij is het bandje tikkeltje meer oranje/donkerder. Maar zeker close enough. Blijf het een leuk horloge vinden. Vind het voor mezelf alleen jammer dat de lugs niet meer gebogen zijn.

kWou er deze week bestellen.
Kreeg (heel netjes en binnen de 24 uur) een antwoord dat ze enkel nog een donkerbruine ? Kunnen leveren.
De rest blijkt uitverkocht.
Ik denk dat ze daar ondertussen helemaal niks meer op stock hebben.

Hier ook binnen! De aqua blauwe op mijn Longines Legend Diver!

4 likes

Dit is echt speciaal tot nu toe nooit op LLD zo een band gezien
:ok_hand:

Ziet er lekker fris en zomers uit, die LLD kan ook echt alles hebben zeg!

Ze ruiken inderdaad lekker :stuck_out_tongue:

G. Doesburg uploaded this image to
1 like

Ziet er goed uit! Misschien ook eens op mijn LLD proberen als ze ooit een nieuwe (kortere) versie van hun banden uit gaan brengen.

1 like

Ik verwacht elk moment de mijne. Ben erg benieuwd!

Grijs staat hem ook erg goed!

1 like

Hij kan m hebben, maar eigenlijk is een LLD iets te dressy voor deze banden.

Vandaag is m’n OM strap gearriveerd. Ik heb een echte Isofrane op m’n PloProf, maar vond zo’n band een beetje prijzig voor m’n Monster (raar als band bijna zelfde kost als horloge ;-)). Ik ben erg tevreden: echt een aanrader als je een goedkope rubber strap wilt. Komt in 20 en 22mm en verschillende kleuren, is goed afgewerkt, voelt solide en toch soepel aan, en ruikt naar vanille :slight_smile:

1 like

Weet iemand of ze inmiddels de nieuwe lichting hebben, waarbij de bandjes beter geschikt zijn voor de kleinere polsen? Je moet minstens 18cm pols hebben om die bandjes van OM goed te dragen op een 42 of 44mm horloge.

Nice @dialstatic

1 like

Mijn polsmaat 17,5 cm … kan dus, maar is misschien persoonlijk. Vandaag krijg ik ook een rode binnen :blush:

1 like

Ik zal even contact met degene van OM opnemen die toen aangaf dat deze er zouden gaan komen. Laat het je weten.

1 like