Voorstel ronde

Welkom alhier en veel plezier!

1 like

Dat is wel erg snel!
Waarschijnlijk geen goed batterijtje geweest.

1 like

Welkom. Leuke collectie en als alternatief voor een 65 de big crown. Wel iets anders maar tussen het sportieve van een 65 en klassieke van een presage in. Spreek uit ervaring :grinning:

1 like

image

1 like
1 like

Wees welkom! (Of in de taal van vandaag: Ben welkom!)

1 like

Absoluut mooi alternatief!!
Echter was mijn idee om een dresser en een duiker te nemen haha

1 like

Welkom Danny!!! Veel HF- en horlogeplezier!!!

1 like

Hoi Danny,

Nieuw horloge met een oudere batterij af-fabriek, kan wel eens eerder vervangen moeten worden. Als dat het zou kunnen zijn en je hebt nog garantie, gewoon even de verkoper aanspreken :wink:

Anders een kwaliteitsbatterij gebruiken hoor, scheelt een hoop mogelijke ellende met het quartz uurwerk.

1 like
      Welom bij dit leuke forum.
1 like

De garantie op het horloge zelf is inmiddels wel verlopen denk ik, en de batterij vanaf de verkoper heeft het best lang gedaan. Het ging fout bij het vervangen van de batterij welke dus erg snel leeg was. Doordat alles via een juwelier en horloge maker ging was ik in de veronderstelling dat het wel kwaliteit zou worden, ben bang van niet dus haha.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat er een kwaliteitsbatterij gebruikt wordt?

Danny, welkom op HF!

1 like

Check in serviceboekje of website fabrikant. Meest gangbaar is een zilveroxide batterij, die lekken namelijk zelden. Goed merk is Maxell.

1 like

Hier vind je meer info: https://www.graficall.nl/Default.aspx

1 like

Top thanks voor de tip, maar noob als ik ben kan ik niet zelf de batterij vervangen haha. Deze dan gewoon met het horloge afgeven bij de horloge maker? :stuck_out_tongue:

Welkom

1 like

Welkom

1 like

Als noob gewoon eens proberen. Stuur maar een pb, kan ik je wellicht verder helpen met tips :grinning:

1 like