Welkom Roger!

Welkom Roger! Een echte Casio fan! Die zijn er meer hier. (Ik heb er 4 in allerlei soorten) Kijk maar eens in het Casio Only of G-Shock topic. Uiteraard bestaan er nog veel meer mooie merken.

Hoop dat je hier veel plezier zult hebben en veel inspiratie op zal doen ![]()
Er zitten hier wel meer meer fotografen op het hf, en niemand wil mijn kleine collectie fotograferen. Snap ik dus echt niets van ![]()
Welkom!
Welkom op het
forum Bamboe ! Veel plezier hier ![]()
Welkom op HF, Roger! En ja, als je er eenmaal aan begint, is er vaak al snel geen houden meer aan en blijf je kijken en kopen (en later waarschijnlijk ook weer doorverkopen: flipperen). Je hebt in ieder geval, tot nu toe, een duidelijke stijl en type waar je voor gaat, lijkt het. Is dat ook zo? Of zijn er ook nog andere stijlen/types horloge die je interessant vindt?
Nee nooit van gehoord, woont ze bij mij in de buurt. Ga ik toch eens vragen of ze er een dagje voor uit wil trekken ![]()
Van harte welkom Roger!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!![]()
Roger, welkom op HF!
Welkom!
Welkom!
Welkom hier!
Welkom bij de club Roger.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Ik ben voornamelijk fan van de wijzerplaat horloges maar misschien komen er ooit nog digitale bij. In de vitrine van de winkel heb ik nog veel meer moois zien liggen met wijzers ![]()
Ik heb een macrolens dus dat zal wel goed gaan komen ![]()