Voorstellen: Creep

Beste forum genoten,

Ik had me vorig jaar al een keer voorgesteld maar dat topic is om moverende redenen verwijderd dus hier poging 2.

Ik ben René, ben 54 jaar en woon in Zuid-Holland.

Een jaar geleden heb ik me aangemeld omdat ik een liefhebber ben van o.a. mooie horloges en een vriend van mij me wees op het bestaan van dit mooie forum. Ik heb me destijds aangemeld en las een beetje mee en af en toe reageerde ik eens ergens op.
Het moet wel gezegd; mijn leven zag er destijds compleet anders uit. Begin dit jaar kreeg ik te maken met een verschrikkelijke gebeurtenis waardoor mijn leven compleet op zijn kop stond, en nog een beetje staat. Ik ben daardoor ook anders in het leven gaan staan, ik stel niets meer uit en doe alleen nog maar wat ik leuk vind.
Ik merkte al snel dat dit forum soort van therapeutisch werkte. Buiten dat ik geniet van de vele mooie horloges die de revue passeren ga ik namelijk ook erg goed op passie, mensen met passie, en daar is hier geen gebrek aan. ik kan dus erg genieten van mensen die helemaal los gaan op het soort uurwerk wat in een bepaald horloge zit, hoort te zitten of er juist niet in zit. Of een restauratie van een horloge dat minuscuul wordt beschreven, schitterend vind ik dat. Zelfs al boeit het soort binnenwerk of de techniek achter een horloge mij totaal niet, toch vreet ik het op als zoete koek. :slightly_smiling_face:

Inmiddels heb ik zelf mijn collectie al wat uitgebreid en ik denk dat ik wel aardig klaar ben. En ja ik weet het, ik zal de zoveelste wel zijn die dat roept. :grinning:
Laat ik het dan zo zeggen; de basis is i.i.g. gelegd en wat mij betreft blijft die basis ook bestaan.
Ik ben sowieso van nature niet iemand die ergens snel op uitgekeken is. En afscheid nemen van iets wat ik mooi vind doe ik ook niet snel.

Ik hoop hier nog een leuke tijd door te maken en ik vermoed dat jullie niet snel meer van me afkomen.

Gr René

27 likes

Wekom Rene! Veel plezier op HF. Ben wel benieuwd naar jouw collectie.

1 like

René, welkom op HF!

1 like

13 likes

Welkom René
Mooie horloges :ok_hand:

1 like

Bedankt, en bedankt. :wink:

1 like

Echt om te smullen!

1 like

Welkom René, mooie collectie!

1 like

Welkom en heel veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom René, mooie collectie heb je daar :+1:

1 like

welkom. je hebt al een mooie collectie.

1 like

Alsnog welkom op HF, René! Enne, lekker bezig! :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Dan nogmaals van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Nogmaals welkom en pluk de dag. Goed om te horen dat je hier je ei kwijtkunt.

Snel ergens op uitgekeken raken is niet per se een slechte eigenschap. :smirk::upside_down_face::wink:

1 like

Zeker niet. Maar dat maakt het wel ingewikkeld en ik zou daar behoorlijk onrustig van worden vermoed ik. :upside_down_face:

Welcome!

1 like

Wederom Welkom hier bij HF !
Mooie Omega.

1 like

Welkom! Veel lees plezier :+1:t2::watch:

1 like