Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
De Galaxy ligt ook apart, naast een Pulsar en een Festina. Die hebben wat mij betreft ook geen plek in de doos verdiend ![]()
Ik heb ook zeker naar de Seiko 5 gekeken. Voor nu was de Orient mijn grote winnaar. Maar ik zal er niet van opkijken als er ooit ook een 5 bijkomt. Volgende zomerā¦
Zijn wel echte horloges he, hoeft echt niet altijd duur te zijn. Alleen zoān Galaxy is niet meer dan een printplaat. Die Pulsar en Festina gewoon in de box naast de rest ![]()
Eens, maar ze zijn oud en stuk. Niet meer mijn smaak. Dat maakt deze hobby ook zo mooi, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Er is geen goed of fout in deze ![]()
Welkom hier en ik wil je gerust meegeven dat ik mijn Kamasu een topper vindt zelfs op zijn originele metalen band ![]()
Welkom!
een waarheid als een koe ![]()
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom, leuke collectie heb je!
Veel plezier met het forum.
Welkom, leuke collectie!

Welkom!!!
We zien graag fotoās ![]()
Een stalen band is zomers beter in verband met het zweten, vooral als je een dure croco band er hebt aanzitten.
Welkom bij de club.
Welkom!
De DHL is onderweg⦠![]()
Welkom op het
-forum!!
Welkom op HF!
En jaren geleden had ik een nato-fase. Maar tegenwoordig draag ik al mān duikers op rubber; meestal een tropic. Draagt prettig, staat goed. ![]()
Dank voor alle tips en het hartelijke welkom!
Ik wacht tot de Kamasu binnen is, misschien hou ik 'm wel op staal. Of nietā¦
Ik zal een foto delen met het resultaat.