Met staal vind ik zowel PM als AM ook erg fraai…
Nope. Still can’t decide…
Welkom Marc, mooie intro, mooie plaatjes
Welkom! Prachtig merk Fortis.
Welkom! Leuke collectie!
Fortis heeft me ook altijd getrokken, doch nooit eentje in het bezit gehad. Daar dient verandering in te komen.
Groet, Glenn
Mooie collectie en welkom .
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik moet zeggen dat een V8 me ook wel kan bekoren, maar dan geen Amerikaanse
150hp TiD is idd zalig… en de 180 hp TTiD is helemaal een beul… dan nog een vleugje Hirsch erbij
Heb zelf alleen benzine Saab Turbo’s gehad (en rijd ze nog).
Tussensprintjes met opgespoelde turbo zijn onnavolgbaar… Lekker aan een elastiek hangen.
Nadeel bij de diesels is dat je helemaal snel in 't rood zit…
Blijft iig garantie voor regelmatige oor tot oor smiles.
Tsja, Amerikanen… ik zat in 2002 of zo in SLC eens in een taxi. Komt er een Audi A4 diesel voorbijstuiven: “that’s a fast little devil”, was het commentaar. Dus ik: “yep, that’s a European diesel”. De man vergat bijna te stoppen bij het verkeerslicht terwijl de stoom uit z’n oren kwam
Qua saab’s heb ik vooral wat met de pre-GM modelletjes (mijn OG9-3 was zo’n beetje 't laatste pre-GM model), maar de caab die ik mocht lenen voor een evenementje was toch ook wel heel erg leuk en ik ben erg gecharmeerd van de laatste 9-5.
9-3 og was toch al half GM…
900 classic en 9000 zijn de laatste pré GM Saabs…
In '89 verwierf GM 50% en in 2000 de resterende 50.
maar 30 van gemaakt…
Jammer dat een Fortis(liefhebber)-topic ontspoort in een rant van zelfingenomen ex-Saabrijders.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Welkom! En mooie verzameling. Kom je niet geregeld tegen een fortis. Ik zit zelf lange tijd te loeren naar hun chrono alarms. Beste flinke joekels, maar oh zo gaaf. En dan die icm gmt en pr’s… Wat een beest!
De AM met die donkere keramiek rand is wel de mooiste voor mij.
Die nieuwe gmt is ook erg gaaf. Alleen moeten ze er 1 maken zonder dat “Dornier” merkje.
Heel mooi! Wist niet dat je deze ook had!
Jaaaa die lemania is ook nog een wens voor mij.
Ja! Die is geweldig!