Voorstellen: Jeroen

Haha… de “experience erosie”.

“Ja die moest ik hebben. Waarom? Om te vieren dat ik nu een Reiner Horloge box heb met 6 plekken.”

4 likes

Welkom.

1 like

Jeroen, ontzettend welkom hier!
Eigenlijk best wel nieuwsgierig naar de verhalen achter je horloges. Ik luister aandachtig …

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom Jeroen en veel plezier op het forum

1 like

Kwestie van wennen :wink:

Beste Jeroen, welkom op HF!

1 like

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom (mede)Jeroen !
Schitterende Breitling ! Een van de mooiste vind ik zelf !!
En netjes hoor, met de chrono naar het werk :smile:
Heel veel plezier en plan maar vast wat overuurtjes in…

1 like

Leuk Jeroen, welkom hier.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Jeroen,

Welkom! Je zult inderdaad merken hoeveel bijzondere gelegenheden er in een jaar zitten… Als je er maar voor open staat! :sweat_smile::joy::wink:

Veel plezier hier!

Willem-Jan

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom. Breitling vind ik een pracht klok.

1 like

Welkom Jeroen⌚️!

1 like

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom!
Leuk trio!

Ennuh… Eksters hebben een oog voor mooie glimmende sieraden! :wink:

1 like

Welkom.

En dan niet vertellen, da’s natuurlijk gemeen.

Mooie Perrelet, ik kan het middenstuk van de kast erg waarderen, ook al ben ik niet van de tri-compax chrono’s. Hoe dan ook weer eens wat anders.

Het werkt hier met name niet. Je hebt 11.000 man, waarvan een kern het meest actief is, en volgens mij zijn het allemaal rare figuren. :rofl: :+1:

Ik heb vorige week een horlogebox binnen gekregen van AliExpress (het was lang zoeken naar een goeie) die kwalitatief vier keer boven z’n prijs speelt. A propos boxen. Gewoon van redelijk zwaar hout, met houten tussenschotjes en zowaar de juiste kussentjes.

:slight_smile: Daar moet ik nog eens een review van schrijven.

Dat statement kun je inderdaad het beste illustreren met een foto van een vrouw die in lijn met de helaasheid der dingen een ring om de wijsvinger draagt, een nondescript horloge heeft en uiteraard een, eh… Koekoek waar iemand overheen gezeken heeft. :slight_smile:

1 like