Welkom!
Leuk kerel welkom! Trouwens alle nieuwe mensen kopen altijd een @Jurk kalender tbv het kwfđ
Nou, om heel eerlijk te zijn ben ik er maar 1 a 2 dagen van de week, dus wellicht is de term âwoonachtigâ toch correct toegepast
Welkom op HF Maarten, heel veel plezier en Omegaâs gewenst!
Welkom Maarten!!
Een goed begin is het halve werk!
Welkom bij de club
Welkom, geweldig.
Welkom, en alvast een tip van flip; ik zou die foto verwijderen want ik zie in ieder geval meer dan 1 fake een âSeikoâ Seamaster bond en een âSeiko Meteormasterâ? Het tonen daarvan is op dit forum niet toegestaan
Alright, daar was ik mij niet bewust van, dacht dat er wel een verschil zou zitten tussen een fake en een mod
Welkom Maarten, mooie collectie!
Dat is ook zo, maar een plaat waar Seiko op staat terwijl ie niet van Seiko is is geen mod maar een fake
Maarten003
1m
Noted jammer dat ik zo onwaarschijnlijk veel geld voor die meteormaster heb betaald dan
kan ik de afbeelding zelf weg halen of moet ik dit laten doen? Ik kan de optie namelijk niet vinden
Ze gaan je niet aan het kruis nagelen als binnenkomertje. Je kunt altijd @Jur vragen of hij er een mening over heeft.
In principe komt het er op neer dat hommages mogen (horloges die op een Seamaster lijken maar waar bijvoorbeeld Pagani op de wijzerplaat staat), dat mods mogen (Seiko horloges die gemodificeerd zijn met Seiko onderdelen, en als ze met aftermarket wijzerplaten gemodificeerd zijn, dat er dan een ander merk op de wijzerplaat staat), maar dat alles wat in de richting van een replica/fake begint te drijven weer niet mag.
Welkom Maarten!
Welkom en geniet van je horloge, horloges.
Super mooi om weer uit te kijken naar een nieuw horloge.
Genieten!
Hallo Maarten,
Welkom op HF en ik wens je veel plezier en genoegen met het verzamelen en dragen van jouw horloges. Ik waarschuw je wel alvast voor het hardnekkige virus van het verzamelenđ.