Voorstellen met N.A.

Welkom :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club Jeroen.

1 like

Tuurlijk, Seiko maakt mooie horloges. Stuk of 12 gehad. Maar heb je wel 'ns een Carrera in handen gehad? Is echt wel een heel ander (niveau) horloge. Maar goed, het kan je ding niet zijn.

Monsters zijn super leuk. Ook gehad. Maar echt niet te vergelijken. En ik begin het gevoel te krijgen dat jij gewoon liever bij Seiko shopt. En dat is prima, natuurlijk.

Haha, ja dat is een chronograaf! Dat heeft iedere chrono en dan is dit zƩker niet een van de drukkere. Maar goed, ook geen chrono voor jou, dus.

O.k., daar zijn we het wel over eens, dan. Zeker mooi, wat ouder model, Aquaracer. Niet verkeerd!

Nou ja, het blijft op HF: zoveel mensen, zoveel smaken. Ach en dat is alleen maar leuk! :+1: :beers:

1 like

:thinking:misschien heb je wel gelijk inderdaad :rofl:Was al lang op zoek naar een CW, ook nog een Oris 65 en een squale 1521 gepast. Maar bovenstaande Seiko zonder hem om de pols gehad te hebben gekocht.
Een chrono wordt hem dus idd niet voor mij, maar ik merk wel dat mijn smaak regelmatig een beetje veranderd. Dus never say no!

Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi, anders werd dit een erg saai forum.

Net op schiphol nog even bij Tag Heuer gekeken, nieuwe modellen niet echt mijn ding idd.
Misschien ooit nog een oude aquaracer!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jeroen, wat een prachtige eerste aankoop. Is dat een limited edition toevallig?
Ik meen dat ze die blauwe kleur voor een aparte lijn limited Edition’s hebben gebruikt voor 140 jaar Seiko.
Heel erg mooi! Geniet ervan en dit mooie forum.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Het is idd een heerlijk horloge. Gaaf hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Seiko is altijd goed. Gefeliciteerd. En welkom.

1 like

Welkom Jeroen op het forum,een mooie aanwinst gescoord…veel plezier verder op het forum. :+1:

1 like

Niet mijn eerste aankoop, ik heb er nog een paar meer😁, wel eerste aankoop op het forum! Seiko noemt het een special edition, bedoel je niet de spb149 toevallig?

Kan ook.:grin::+1:t2:

Van harte welkom en direct ook met je na natuurlijk!