Voorstellen Richard de Goede

Welkom op HF en veel plezier hier .

1 like

Welkom! en je weet wat ze zeggen, het mooiste wat uit Deventer komt ā€¦ is de trein naar Apeldoorn :smiley: ā€¦ (werkt altijd bij mn collegaā€™s uut Demter :+1:)

2 likes

Welkom op HF, Richard! Ben er benieuwd naar hoe die van Ali het houdt, zit er ook wel eens naar te kijken.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum. Was hij familie?

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Veel plezier hier!

1 like

Jazeker mijnā€¦ over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over grootvader waarschijnlijk :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

Zou hem gewoon bestellen als ik jou was!
Zijn super goedkoop en de afgelopen 12 uur loopt hij nog gelijk met mijn Seiko5.

Denk eigenlijk ook niet dat ze zo slecht zijn, als je het uurloon in china vergelijkt met hier bijvoorbeeld zijn ze redelijk duur in verhouding.

Tot nu toe valt het mij 1000% meešŸ‘
Kwam trouwens de GOER horloges van Aliexpress laatst zelfs tegen op bol.com alleen geen 10,- a 15,- maar gewoon 79,95

Post hier met een maandje wel een reviewšŸ‘ Met fotos na een maand gebruik.

Welkom Richard! Ik ben benieuwd hoe je smaak en waardering voor mechanische horloges zich zal ontwikkelen! Tipā€¦ga alvast maar sparen :wink:

1 like

Kon het niet laten om even mijn huidige collectie toe te voegen! Tot nu toe 50/50 :innocent::innocent:

5 likes

Welkom hier Richard!
Succes met die restauratie. Laat resultaat maar zien tzt.

1 like

Lekker bezig!

1 like

Prachtig! Ik ga eens even struinen.

1 like

Welkom Richard; pas op, de ziekte is chronisch :joy:!!

2 likes

Welkom!

1 like

En vooral besmettelijk.

1 like

Ik hou bijna zeggen, welkom buurman! Woon zelf in Apeldoorn Oost, dicht bij de Deventerstraat. Heel veel lees en reageerplezier hier! :+1:

1 like

Welkom Richard

1 like

Kwam laatst een foto tegen van mijn collectie toen ik pas net op HF was.
Jeetje wat een verschil haha.

Net op HF

En na bijna een jaar op HF

2 likes