Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Benieuwd wat je nieuwe aankoop is ![]()
Bedankt voor jullie reakties en welkomstwoorden (en die nog gaan volgen).
Mijn forumnaam roept meteen herrinneringen op, merk ik.
TscheuLa, tis al weer even geleden. De tijd houdt geen pauze/rust. De mensen die het hier nog weten, zijn forummers met de nodige ‘patina’ en kennis van zaken.
Voor de jongeren onder ons: een buitenspeler met de kalk aan de schoenen, tegenstanders telkens weer opzoekend, de passeerschaar tot in de perfectie beheersend. Gracieus bewegend, elegant en lichtvoetig, als een balletdanser de armen wijd, evenwicht zoekend in de ijle lucht; tegenstanders, medespelers en trainers soms in vertwijfeling achterlatend. Zo worden ze niet meer gemaakt.
fdpg1963: Ik ben niet de echte maar beheerste schaar ook als hem.
brakke en peterpan: ook de andere kleuren stonden goed, maar ja smaken verschillen
martime en nickjackelson en apmv: volgens mij is er een topic waar je bekend kunt maken van welke horloges je in blijde verwachting bent. weten julllie hoe dat topic heet?
john: mooie foto
Welkom op het
-forum!!
Welkom ![]()
Welkom op dit leuke forum, lekker al dat moois bekijken
. Zou leuk zijn als je de Seiko even post ![]()
welk topic moet ik dat doen?
Kan in verschillende topics, zoals in het rode “wat dragen wij vandaag, of ook in dit topic en ook in het topic Seiko only” ![]()
op seiko only gezet
Bestelde horloge op het grote incoming topic gezet
Welkom op HF, Tscheu, met voetballen heb ik weinig, maar de naam klonk bekend in de oren, omdat vroeger op zondagmiddag altijd voetbal op TV moest😂.
Tja die prijzen van horloges dat is wat, toch valt het met Seiko best wel mee.
Veel plezier hier gewenst👍🏻
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Bij het juiste horloge kan je hier in 1001 topics terecht ![]()
Welkom en veel plezier hier.
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom!
Welkom! ![]()
Welkom Tscheu !
Goede naam en bedankt voor het terug brengen van mooie herinneringen … Hugo Walker kon zijn naam ook zo mooi rekken
En mooie cocktail time Martini!
SRPG23J1 als ik het goed zag, fotootje was nog wat onscherp
Veel horlogeplezier !