Voorstellen, zoektocht eerste horloge!

Ik denk inderdaad ook dat dat ermee te maken zal hebben! Zeker mooi, anders zijn we over X jaar nog maar met een handjevol leden over… :wink:

2 likes

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier…:smile:

1 like

Jawel hoor. Ik heb ook (dis)trustlevel 1 :stuck_out_tongue_winking_eye: en kan gewoon iedereen een berichtje sturen.

1 like

Welkom op het forum,

Een Sarb is een hele mooie start van een collectie :wink:!

Valkuil is wel dat je veel horloges koopt die leuk zijn om te zien (hommages) maar ik heb gemerkt dat het slimmer is om door te sparen tot je echt iets bijzonders kunt kopen. (Maw: Liever 1 mooie van 2000 euro dan 8 hommages van 250 euro)

3 likes

Ik heb ook liever een mooi horloge met ‘‘geschiedenis enzo’’ van 250 euro, dan een hommage van 2000 euro.

1 like

Beste Morris,
welkom op HF!

1 like

Welkom! Suc6 met de zoektocht

1 like

Tissot Couturiers en Tissot Visodates zijn cool in diezelfde range, dus daar zou je de maat van kunnen opzoeken. Iets duurder dan de SARB heeft bijvoorbeeld Stowa leuke Bauhaus horloges voor zo’n 700 Euro. En uiteraard de marine horloges.

https://www.stowa.de/en/

Maar da’s een goeie vraag: Wat is je budget?

1 like

Welkom en veel succes met je zoektocht.

1 like

Hi,
Mijn budget wat ik er voor over heb voor mijn eerste horloge is max 700 denk ik! Maar dat is wel echt de max!

Groet,

Morris

Welkom Morris en veel plezier op het forum!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom! Ik zou het wel weten.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, zag laatst ook een mooie timex voorbijkomen. Misschien is dat wat voor je?

In jouw prijsklasse zou ook een Hamilton Intramatic een mooie optie zijn.

Ligt adviesprijs net buiten je range maar wordt ook wel met korting aangeboden en dan prima bereikbaar.

1 like

Sarx033 of 35 zou net wel, net niet lukken.
Is wel 40,8mm