Welkom!
Welkom hier! Mooi om te zien dat je heel erg geen geijkte collectie hebt⊠Verfrissend! Die Longines Tonneau is natuurlijk erg cool, en we zien 'm nooit, die Stowa Antea is weer eens wat anders dan zowel de Nomos als de gedoodverfde Stowa Fliegers, de Airman is een klassieker en de Bernhardt is ook een vrij aparte keuze.
Alleen de Speedy is natuurlijk geen, eh, unicum. Maar je collectie is zo wel mooi in balans met een dresser, bauhaus, aparte duiker, chrono en piloot. Tof. Leuke binnenkomer. En een V&D duiker is natuurlijk prachtig.
Ik wou dat ik de HEMA duiker die ik ooit van mân pa kreeg nog had.
Leuk om te lezen! hier hetzelfde. Mijn vader had een Hema duiker, van het merk Ancre, met oranje wijzerplaat. Ik kreeg hem als jonge tiener, nadat mijn vader was overleden. Helaas heb ik hem al vele jaren niet meer⊠gewoon verdwenen, zoals dat soms gaat
Welkom! Je kunt meteen al aardig âmeedoenâ zo te zien. Mijn uurwerkmakers-docent, die in de jaren '70 en '80 veel te maken had met kwarts en LED-horloges, had een eigen afkorting voor LED: Loopt Een DagâŠ
Bedankt voor jullie hartelijk welkom en aardige reacties op mijn collectie!
Ik zie zelf wel enige evenwichtigheid in mijn verzameling. Ik wil eigenlijk nog wel eens een Rolex Explorer. En de Bernhardt vind ik te zwaar.
Welkom op HF Ronald!