Welkom! Mooie horloges én lekkere kaas, allebei dingen om van te genieten✌
Welkom!
Welkom
Van harte welkom Erik!
Wees gerust: jouw horlogevirus gaat op dit forum vast nog veel meer wortel schieten in de nabije toekomst ! Dat gebeurt hier met ons allemaal.
Wat interessant dat je een delicatessenwinkel hebt. Mijn opa was kaasboer en ventte voor de oorlog o.a. kaas langs de deuren in Amsterdam. Met zo’n handkar tegen de bruggen van de grachten op in weer en wind. Dat specifieke virus heeft hij doorgegeven aan mijn moeder en daardoor aan mij… Mijn vrouw en ik reizen regelmatig allerlei plekken af om artisanale kazen te proeven en te kopen, natuurlijk met een goede wijn erbij. Afgelopen week nog in Berlijn een van de grootste kaasafdelingen gezien, die ik ooit zag in een warenhuis, in Galeria Kaufhof. Genieten is dat
Mooie binnenkomer, die collectie van jou. Die Oris zou ik lekker houden!
Heel veel plezier gewenst hier!
Welkom!
Welkom
Welkom!
Welkom
Welkom Erik!
Erik, welkom op dit verslavende forum!
Welkom,
Die Oris is echt heel mooi!
Welkom
Welkom
Jij hebt er duidelijk kaas van gegeten…
Welkom !
(sorry, beetje te cheesy?..)
Welkom en veel plezier op HF! Mooie collectie!
Welkom in de gemeenschap van horlogegekken. Als die Breitling het virus al veroorzaakt heeft dan vrees is dat een verbliif hier je er zeker niet van zal genezen-) Integendeel. Mooie collectie heb je al trouwens. Enjoy, read en geniet !
Ik kan 'm hebben.
Welkom! Lekkere winkel
Mooi verhaal over je opa! Als ik in de buurt ben kom ik een keer kijken in Putten
Inderdaad is het wel zo dat een dress watch mooi zou passen in jouw huidige collectie. Rustig de tijd nemen en het marktgedeelte van het forum in de gaten houden. Er duiken hier zeer regelmatig heel mooie dressers op en vaak is een ruil (zoals b.v. met jouw Oris) ook mogelijk.
Veel succes en plezier!
Vandaag als rasechte F1 fan 'n Nieuwe TAG F1 M verstappen editie gereserveerd & aanbetaald @ S&C.
Beetje fout veel geld voor een Quartz eerlijk gezegd… Ben benieuwd!
Een nieuw klokkie voor de zondag in het zomerseizoen…
Aah & de Samurai is binnen. Past 'ie ook op een Turtle Rubber? Ik vind de stalen banden zo zwaar…