Voorstellen

Van harte welkom op het Horlogeforum!:slight_smile:

En… zonder foto’s telt het niet!:wink:

Een echte duiker, leuk!
Vooral ‘deskdivers’ hier op het forum :wink:
Ik zelf net zo goed, alleen op vakantie af en toe een paar duiken.

Ik heb ivm werk niet zoveel tijd plaats Afentoe wel wat ,niet schikken van de foto’s dit is mijn atelier en ik ben voor het eerst na lange tijd een klein gedeelte aan het uitpakken

10 likes

Dit is voorlopig even de best i can do . Sorry hier voor maar alles staat opgeslagen en al bij al is het een behoorlijke exercitie om alles naar mijn nieuwe huis te krijgen . Mvg olaf

1 like

Welkom hier. Leuk om te zien dat deze horloges echt gebruikt zijn waar ze voor bedoeld zijn. Zitten echt wat pareltjes tussen zo te zien!

Pfff ben blij dat je het zo opvat , was bang om andere reacties te krijgen ,maar op het moment is het even niet anders ik heb gewoon nu geen tijd om alles te classificeren.

Welkom Olaf, een meer dan interessante collectie. Ik ben benieuwd naar verdere updates betreffende je verzameling…:+1:

Dit is een van mijn omega’s die ik op Mp had staan tot ik door een zeer aardige en deskundige verzamelaar gewaarschuwd werd ,jaren mee gewerkt gelast geslepen als hamer gebruikt , nu ligt hij bij omega om gereviseerd te worden , en als hij terug is plaats innig wel een update , omega zei dat het wel 3 maanden kon duren voor ze alles bij elkaar hebben

3 likes

Voorlopig laatste post van ga zo vliegtuig in .

Welkom.

Ik moet toch zeggen dat ik aardig ben geschrokken van de manier waarop die Sub tussen de andere horloges gedrapeerd is…

1 like

Welkom!

Welkom efficiënte manier om wat duizenden euro’s aan horloges te bewaren. Alhoewel ik vrees dat het heel wat horlogeliefhebbers hierzo aan het hart gaat😉

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

Zal Mijn leven beteren , maar het is even niet anders

1 like

Daar houden we je aan! Ben overigens wel benieuwd wat voor verrassingen er nog meer in de stapel liggen.

Dat zijn slechts de eerste kisten

Probleem is dat ik ook kisten heb gekocht met onderdelen en gereedschap , bij een juwelier in Amersfoort toendertijd die ermee stopte , en veel horloges die het niet doen

Ik schrok van de foto’s. Volgens mij liggen hier veel pareltjes tussen!:grinning:

Ben benieuwd naar een foto met alles mooi uitgestald.

Dat zal een panorama foto worden :joy:

1 like